"

Reptilfreaks.no > Herptiler (reptiler og amfibier) > Reptiler Matnekt og forstoppelse??, kornsnok

Reptiler Her finner du diskusjonsforum om reptiler.

Svar

LinkBack Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 09-03-2008, 16:49   #31
Reptilfreak

Gobblin sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Sted: Bergen
Meldinger: 587
Standard

Har den fått dyrlegehjelp da? ett nytt dyr hjelper jo ikke vis den du har lider. ta den nå med til dyrlegen og få den undersøkt, selv om det koster noen kr.
Gobblin er offline   Svar med sitat
Gammel 09-03-2008, 18:55   #32
Reptilfreak

Myrabas sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Meldinger: 210
Standard

Han bytta vel inn den syke slangen mot en ny frisk?
Slik jeg tolker innlegget iallefall.
Gammel 09-03-2008, 21:26   #33
Senior Member

DevilDoll sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Meldinger: 239
Standard

Ikke for å være frekk eller starte en krangel eller noe...
Men jeg synes det er litt kjipt å "bytte inn" et dyr som er sykt for en som er frisk...

Jeg vet i allefall at om det hadde vært min snok, så hadde jeg gjort alt jeg over hodet kunne for den, før jeg hadde "byttet den inn i en ny en".
Gammel 07-04-2008, 21:53   #34
Ken
Reptilfreak

Ken sin avatar

Sted: sandefjord
Meldinger: 14
Standard

hei, jeg har ikke lest her i det siste. men jeg tok med slangen til sverige for å høre hva som var galt med den, ekspeditøren sa at det ikke var noe farlig og at han skulle behandle den så godt som mulig.. og jeg fikk da en ny en siden jeg fikk en som det var noe "feil" på, hadde det vært noe som hadde utviklet seg etter jeg hadde hatt den en periode så hadde jeg selvfølgelig tatt kosekvensene av det.. men når jeg kjøper en som han trur akkurat har spist, men det viser seg at det er en forkalkning så ser jeg ikke noe galt i å bytte den inn i en frisk.. den nye slangen jeg fikk lever i beste velvære
Gammel 07-04-2008, 22:09   #35
Reptilfreak

Draanes sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Meldinger: 179
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Ken Vis post
hei, jeg har ikke lest her i det siste. men jeg tok med slangen til sverige for å høre hva som var galt med den, ekspeditøren sa at det ikke var noe farlig og at han skulle behandle den så godt som mulig.. og jeg fikk da en ny en siden jeg fikk en som det var noe "feil" på, hadde det vært noe som hadde utviklet seg etter jeg hadde hatt den en periode så hadde jeg selvfølgelig tatt kosekvensene av det.. men når jeg kjøper en som han trur akkurat har spist, men det viser seg at det er en forkalkning så ser jeg ikke noe galt i å bytte den inn i en frisk.. den nye slangen jeg fikk lever i beste velvære
var bra den fikk behandling
vi skal egentlig ikke klage..det er ikke noe pet rescue du ville ha heller antar jeg
Gammel 08-04-2008, 08:19   #36
Reptilfreak

Sted: Dal
Meldinger: 39
Standard

Tror nok det er som Adriano sier, la den være i fred, det kommer jo ann på hvor lenge den har gått uten mat og selfølgelig allmentilstand.
Jeg hadde problemer med mating på nr 2 jeg fikk, men det var kunn stress, den spiste etter ca 2 1/2 uke, viktig og fòre den alene.
Hadde ventet noen dager med og drive med den og lagt den i en pet box når du skal forè den, la den være der natten over ,dagen etter pleier den og være bort
_bare et tips, kan jo være mange andre muligheter
sindi er offline   Svar med sitat
Gammel 08-04-2008, 08:20   #37
Reptilfreak

Sted: Dal
Meldinger: 39
Standard

altså la den være i petboxen med en pinkis(Glemte og skrive det)
sindi er offline   Svar med sitat
Svar

Emner
forstoppelse, kornsnok, matnekt

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Lignende tråder
Tråd Tråd starter Forum Svar Siste melding
Forstoppelse hos leos? Soli Leopardgekkoer og andre Eublepharis 20 10-11-2008 20:10
Forstoppelse hos leo? Renor Leopardgekkoer og andre Eublepharis 23 16-10-2007 11:09
Forstoppelse... Jon83 Skilpadder 3 05-02-2006 21:42
forstoppelse hos sjeggis..? anarkist Helse og sykdommer hos reptiler 4 17-11-2005 13:48
steppis med forstoppelse. straymond Helse og sykdommer hos reptiler 2 19-09-2005 21:42

Alle tider vises som GMT +1. Klokken er nå 22:47.