"

Reptiler Her finner du diskusjonsforum om reptiler.

Svar

LinkBack Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 15-12-2017, 22:35   #1
Reptilfreak

Medlem siden: Aug 2017
Meldinger: 15
Post Hvor mye?

Vet noen hvor mye de forskjellige herptilene koster? Hvilke er de billgste og hvilke er de dyreste?
Hei er offline   Svar med sitat
Gammel 16-12-2017, 06:38   #2
Junior Member

Medlem siden: Dec 2017
Alder: 43
Meldinger: 3
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Hei Vis post
Vet noen hvor mye de forskjellige herptilene koster? Hvilke er de billgste og hvilke er de dyreste?
Dette varierer leos og skjeggis ligger på rundt 1000 lappen og oppover mens kranset gekko ligger lutt høyere dette varierer fra hvor du kjøper dem jeg har kjøpt skjeggisen min og leosen til dattera mi fra oslo zoosenter litt dyrere der men har sett kranset fra 1500 og oppover.
Kan gå inn på reptilen.no der står noen priser men ville ikke kjøpt fra de da jeg sår mine tvil rundt dem av forskjellige årsaker.
Nå har også oslo dyrebutikk tidligere tam alna fått inn noen herpetiler og reptiler etter mye om og men.
Nå tar også oslo zoosenter inn bestillinger etter ønsker.
Husk også på det finnes masse useriøsetet rundt flere salgs steder som driver på kanten.
Husk også sending av disse dyrene via posten er strengt forbudt.
Kontakt Buddy Oslo Zoo Senter – Bestevenner fortjener det beste der står også div priser.
Jack76 er offline   Svar med sitat
Gammel 18-12-2017, 00:02   #3
Reptilfreak

Scampi sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Sted: Bergen
Meldinger: 47
Standard

Slik som jeg har sett det, kan du få leopardgekkoer for rundt 500 kr- 1000 kr. Ingen øgler som er billigere enn denne. Eneste er at et par morpher av kranset gekko, kan ligge på samme prisen dersom du kjøper privat. Skjeggagamer ligger ofte på rett over tusenlappen. Når det gjelder den dyreste øglen, har jeg sett at dvergvaraner ofte ligger på litt over 5000. Pigghaleagamer har også kostet en del.

Hos slangene, er det nok kornsnoken som har vært det billigste alternativet, mens grønn trepyton gjerne har kostet mest.

Kinesisk trekjølskilpadde, har vært den billigste skilpadden, mens de to andre har lagt på rundt samme pris

Husk at prisene ofte er litt stivere i butikk enn de vil være dersom du kjøper av privat oppdretter.
Scampi er offline   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Lignende tråder
Tråd Tråd starter Forum Svar Siste melding
hvor mye mat niklas1988 Boa og pyton 10 09-12-2014 08:27
Hvor? Geckomarc Leopardgekkoer og andre Eublepharis 3 11-04-2012 18:49
Hvor er TBM? Olliw Snoker 21 18-08-2009 17:50
Hvor ofte og hvor mye fôrer dere? nemesis230ce Boa og pyton 10 30-03-2009 10:31
Hvor mange reptiler finnes det.. Â hvor finner man dem? Media 5 11-12-2003 15:20

Alle tider vises som GMT +1. Klokken er nå 12:36.