"

Reptiler Her finner du diskusjonsforum om reptiler.

Svar

LinkBack Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 19-11-2008, 12:16   #1
Reptilfreak

Chibi sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Rakkestad
Alder: 29
Meldinger: 832
Standard Vanskelig valg

Jeg sitter og er veldig frustrert. Jeg har sååååååååååå lyst på reptil igjen. Jeg savner det så utrolig mye (så dere der ute i verden som tror at det ikke gir noe å ha reptil skal bare holde kjeft!) og sitter og ser på terrarier og hele pakka. Jeg har ikke peil på hva jeg vil ha, for det jeg egentlig lyst til ¨å skaffe meg er FRYKTELIG vaskelig å få tak i og ganske dyrt... Men uansett, jeg vet ikke om jeg skal eller ikke. Har plass til et et terrarie tror jeg utenfor synsvidde til de vi leier av. Men jeg veier så for og i mot. Kan dere hjelpe meg, og plz bare konstruktiv hjelp. Og ikke sann tull og fjas... Skal, skal ikke?
Chibi er offline   Svar med sitat
Gammel 20-11-2008, 00:00   #2
Reptilfreak
Admin

Frogger sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
Meldinger: 5,099
Standard

Om du føler at du kan ta vare på dyret i sin levetid på en trygg og sikker måte, uten at du kan få problemer med huseier så går det vel greit.
Om du bare vil ha et dyr for en periode intil drømmedyret ditt dukker opp ville jeg heller ventet.

HJalp det?
Frogger er offline   Svar med sitat
Gammel 20-11-2008, 08:57   #3
Reptilfreak

Chibi sin avatar

Standard

Det er ikke huseierene jeg egntlig er bekymret for. De er veldig forsiktige med å være i nærheten av leiligheten, da de ikke vil forstyrre Men jeg savner leopardgecko men savner også å ha rosenboa... Kanskje jeg skal vente, det er jo helts en rosenboa ejg vil ha..... huff dette er vanskelig
Gammel 20-11-2008, 09:33   #4
Reptilfreak

Viridovipera sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Sted: Tyskland, Bonn.
Alder: 30
Meldinger: 2,292
Standard

Om du har alt klart og føler du kan skaffe, så kjøp. Men ikke om det bare er for at du skal ha det gøy en liten periode. Om du har et dyr du har veldig lyst på, så ville jeg ventet på det. Det er verdt det, og du trenger ikke la det gå utover noen stakkars "reserve" dyr.

Member of:
-Miroxx fanclub- og -Kverulantene-
Viridovipera er offline   Svar med sitat
Gammel 20-11-2008, 10:35   #5
Reptilfreak

Chibi sin avatar

Standard

Har da hatt reptiler før veit hvordan det fungerer, har allt av varme utstyr klart seff solgte ikke det når jeg solgte dyra. Jeg har angret som en hund på at dyra ble solgt, men det var nesten nødvendig, med tanke på at jeg ikke turte før jeg visste hvordan huseieren var. Det er ikke for å ha det "gøy" en liten stund, herregud hva er det for en merkelig uttalelse? Jeg er meget fasinert av alle reptiler og har jo tidligere hatt både leo gecko og rosenboa. Jeg savner begge typene og du kan banne på at før eller siden ender ejg opp med begge to og fler En leopard gecko blir ikke noe reserve dyr, det har det aldri vert heller. Det blir et kjæredyr og det første innskuddet i min "samling" om du vil det. jeg savner hobbyen så innmari... er sååååå missunlig på dere som har reptiler nå
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Lignende tråder
Tråd Tråd starter Forum Svar Siste melding
kom med forslag til valg av dyr JoachimB Terrarier 9 27-09-2008 02:56
Vanskelig for de nyeste medlemende bendick2112 Ris & Ros 6 29-04-2008 14:40
Midd, vanskelig? utyske skolopendre og tusenbein - Myriapoder 2 06-02-2008 19:41
Valg 05 _Nagash_ Småprat 2 08-09-2005 07:14

Alle tider vises som GMT +1. Klokken er nå 22:28.