Reptilfreaks.no

Reptilfreaks.no (http://www.reptilfreaks.no/forum/)
-   Mine Herptiler (http://www.reptilfreaks.no/forum/mine-herptiler/)
-   -   Da fikk vi oss en ny kornsnok, og lille kah fikk seg endelig en dame :) (http://www.reptilfreaks.no/forum/mine-herptiler/12072-da-fikk-vi-oss-en-ny-kornsnok-og-lille-kah-fikk-seg-endelig-en-dame.html)

reptor 26-05-2009 13:01

Da fikk vi oss en ny kornsnok, og lille kah fikk seg endelig en dame :)

Etter en liten kjøretur og en hyggelig handel fikk vi oss en vakker liten anery jente, og som jenter flest var hun både sta og bestemt :) . men hun fan raskt roen inne i hånden til samboeren min, riktignok etter et par forsøk på å bite sin vei bort, he he.
Etter en litt slitsom kjøretur hjem fikk hun endelig mat og vann, mye mere agressiv og hurtig i angrepsmetodene enn vår egen amel Kah og hun gulpet ned beggedeler som om det var første gang hun smakte føde, he he.
Når maten så endelig hadde sunket godt ned å de begge hadde roen i kroppen sin så fikk de endelig hilse på hverandre, hun, i riktig "lady like" oppførsel, spillte "hard to get" og overså lille Kah fullstendig, mens han var både nysjerrig og skeptisk til dette hunkjønnet som innvaderte hans territoriet. Men det tok ikke lang tid før de snoket seg rundt hverandre uten å bry seg noe videre nevneverdig, bortsett fra Kah da selvsagt som fremdeles syntes at dette var fryktelig spennende.
Etter deres introduksjon så var det på tide at hun fikk se på sitt nye hjem, etter først å ha blitt tvangsgiftet med vår lille Kah så måtte hun jo få lov til å se på huset sitt. Kah rømte rett til den hjemmebyggde steinrøys hulen sin der han alltid ligger, men kom raskt ut igjen når han fant ut at Mamba (som vi har kalt henne) også kom dit først. Fremdeles noe skeptisk så trakk Kah seg tilbake opp i den ene plastikk planten som henger på siden av terraet, der hadde han full oversikt over hele territoriet sitt og fulgte nøye med på alt Mamba foretok seg.
Hun derimot snoket seg rundt og undersøkte hjemmet sitt med stor fornøyelse, så rett og slett meget fornøyd ut der hun undersøkte alt som fantes, drakk litt vann og klatret litt i lianene. Så fikk de begge ro fra oss og når vi kom tilbake hadde de begge funnet seg trygge gode plasse rett ved siden av hverandre inne i steinrøys hulen deres.
Dette skal bli en flott kjærlighetshistorie.
Grunnet jobb så kommer ikke bilder før i kveld, sånn rundt 9 tiden, men det kommer masse bilder, det lover jeg. :)
Tusen takk for at vi fikk kjøpe denne aneryen av deg.:-):-):-)

Enigma 26-05-2009 13:14

Gratulere reptor! gleder meg til å se bilder av paret ditt:)

mvh
Enigma

Jonas 26-05-2009 14:03

For en trivelig liten historie :-)
Gleder meg til bilder av paret!

Devilizer 26-05-2009 14:06

Gratulerer med nytt familiemedlem :) Gleder oss til bilder :)

shelob 26-05-2009 18:37

Gratulerer med ny samboer.

Nikazo 26-05-2009 19:02

gratulerer:)

reptor 26-05-2009 23:35

Her kommer bildene

4 Vedlegg
Og hva kan jeg si, se så søte de er sammen,:shock
På det første bildet har vi klart å forevige de lille turtelduenes første kyss. Så det ser ut som om kjærligheten blomstrer til tross for vårt noe fanatiske tvangsekteskap. Legg også merke til hjerteformen de skaper på det tredje bildet :-) herregud så fine de er :-):-):-)

Devilizer 27-05-2009 01:42

Kjempefine kryp :D
Grattis :D

-Sitronen- 27-05-2009 04:49

Leste historien, og bladde ned etter bilder å der fant jeg dem. Søt liten historie, og slangene derimot var enda søtere! Lykke til med dem, håper dem slår roen sammen :)

Soli 27-05-2009 07:17

Så søte de er <3 Gratulerer så mye :)

Alle tider vises som GMT +1. Klokken er nå 22:48.