"

Reptilfreaks.no > Ut i verden > Media Markedsføre reptilsaken - splittet fra "Krokodille stjålet fra Akvariet i Bergen"

Media Reptiler omtalt i media.

Svar

LinkBack Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 04-04-2008, 16:25   #1
Reptilfreak

NFredrik sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sted: Molde
Meldinger: 631
Tilbakemeldinger kjøp/ salg: 100% (2)
Standard Markedsføre reptilsaken - splittet fra "Krokodille stjålet fra Akvariet i Bergen"

Sitat:
Opprinnelig postet av Gibbs Vis post
Vi får få med oss blitz på dette
haha bra forslag! De blir sikkert med å bråker litt!

Men..... problemet til Ola og Kari nordmann er at han\hun ikke vet hva i h..... man skal gjøre for å få herptiler lovelige! Om er er noen av de som har ideer og greier å få med andre, finner på for eks. å sparke ned stortinget så er det sikkert en go del som blir med å velter noen biler også!

jeg tror at om man vil ta kampen for herptiler opp på et nytt nivå, må noen ta lit ansvar å få soffasliterne (er i katogorien jeg også ) med seg. (Istedenfor at en person stikker og rapper en dille)

Edit: Dillegreia var vel dyrevern, så ble vel ikke så sakelig.......

Sist endret av NFredrik; 04-04-2008 kl 16:28.
NFredrik er offline   Svar med sitat
Gammel 04-04-2008, 16:37   #2
Reptilfreak

leo77 sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Meldinger: 1,743
Standard

Etter sånn jeg har skjønt det så er det da endel av oss innen for reptil mijøet som kjemper via mail osv.
Men vi kan da ikke starte et 17 mai tog med plakater om at vi vil ha reptil loven endret osv,,på tv kan vi så å si ikke vise oss heller.
Ingen av oss som vil risikere å bli gjenkjent på tv eller i avisen (hvertfall ikke jeg)
Så visst vi skulle gå i en sånn demonstrajon eller hva vi nå skal kalle det..? Da skulle jeg hvertfall ha gått med en sånn lue som disse bankranerne bruker,,å da trur jeg faen meg vi hadde skremt dritten ut av både A & B gjengen oxo az,he he
leo77 er offline   Svar med sitat
Gammel 04-04-2008, 20:46   #3
Reptilfreak

NFredrik sin avatar

Standard

Demonstrasjoner kan gjøres på andre måter, ildsjelene må pønske ut noe lurt da

Men problemet er jo som du sier at de fleste ikke vil vise seg, og ikke oppgi navn.
Gammel 04-04-2008, 20:58   #4
Reptilfreak

leo77 sin avatar

Standard

Jeg kom vel med et forslag en gang på repti om å få laget noen mini posters med div text å bilder av en eller flere reptiler på,som man kunne laste ned fra repti sånn at alle kunne ha muligheten å printe det ut å henge det ute på div steder som F.eks i flere zoo butikker osv.
Trur faktisk Mats gjorde den ferdig,men etter det jeg husker så kom det vel en negativ kar å pisset på hele ideen å den gikk rett ned i dass sammen med pisset hans :(
R.I.P
Gammel 04-04-2008, 21:02   #5
Reptilfreak

KarlKanibal sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: www.Repti.net/norge
Meldinger: 1,016
Standard

Vet heller ikke hvor det ble av den ideen din leo77.. MEN - vi har delt ut ganske mange "visittkort" til dyrebutikker rundt omkring på vegne av repti.net - og jeg var innom en av butikkene jeg hadde lagt ut 100 slike kort idag - lagt ut for ca 1-2 mnd siden - nå var det ingen igjen..
KarlKanibal er offline   Svar med sitat
Gammel 04-04-2008, 21:14   #6
Reptilfreak

leo77 sin avatar

Standard

Så gøy da (ikke at ideen min ble borte az) men med disse kortene
Noe sånt vi skulle lagt ut i zoo butikkene her oppe i midt norge oxo.
Flere av de zoo butikkene jeg har vært innom her oppe,så er de ansatte veldig intereserte i norske reptilsider+dem har kunder som stikker innom å stiller spørsmål ang reptil hold osv,.,.,.så sånne kort skulle vi hatt flere av
Gammel 04-04-2008, 21:21   #7
Reptilfreak

NFredrik sin avatar

Standard

Da synes jeg at man burde lage et felles kort for alle de 3 (4) reptilseidene her i norge!
Repti.net \ Reptilweb \ Reptilfreaks og muligens NHF !?

KarlMenskeeter har jo et slikt kort! Mulig å legge det ut? Noen som har lyst å lage et nytt (felles)!?
Gammel 04-04-2008, 21:38   #8
Reptilfreak

KarlKanibal sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: www.Repti.net/norge
Meldinger: 1,016
Standard

Kortet er laget av svenskene - som styrer repti.net.. og kortet er skrevet på svensk.. skal høre med mats om han kan legge ut - er gått tom for kort jeg..

Forøvrig tror jeg det beste er om de 4 sidene har egne kort - og at de kan legges ut av oss i hele vårt langstrakte land..
KarlKanibal er offline   Svar med sitat
Gammel 04-04-2008, 22:10   #9
Reptilfreak

Gibbs sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: oslo
Meldinger: 2,526
Standard

Lage en A4 poster, med bilde, teks, logoen til en/flere reptilsider hadde vært fett. Man kunne hatt et par forkjellige postere med ulik tekst som handlet om reptilsaken i norge. Dette kunne man ha lagt her inne et eller annet sted (lett til gjengelig.) Da kunne man printet ut sider selv hjemme, også hengt opp dette rundt hvis man har lyst. Dette er jo utrolig lettvint og man får muligheten til å bistå litt for saken uten at det krever alt for mye.

En ting er sikkert. Den yngre garde i vår lille reptil verden er meget sporty, så får dem noe i henda så gjør dem det, å de eier ikke så mye skrupler som vi gamlingene, så jeg har troa på at dette ville blitt gjort. Jeg vet at jeg hadde hengt opp noen på veien til et eller annet sted

Sist endret av Gibbs; 04-04-2008 kl 22:12.
Gibbs er offline   Svar med sitat
Gammel 04-04-2008, 22:21   #10
Reptilfreak

leo77 sin avatar

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Gibbs Vis post
Lage en A4 poster, med bilde, teks, logoen til en/flere reptilsider hadde vært fett. Man kunne hatt et par forkjellige postere med ulik tekst som handlet om reptilsaken i norge. Dette kunne man ha lagt her inne et eller annet sted (lett til gjengelig.) Da kunne man printet ut sider selv hjemme, også hengt opp dette rundt hvis man har lyst. Dette er jo utrolig lettvint og man får muligheten til å bistå litt for saken uten at det krever alt for mye.

En ting er sikkert. Den yngre garde i vår lille reptil verden er meget sporty, så får dem noe i henda så gjør dem det, å de eier ikke så mye skrupler som vi gamlingene, så jeg har troa på at dette ville blitt gjort. Jeg vet at jeg hadde hengt opp noen på veien til et eller annet sted
Takk,,var jo endel som virkelig syntes at dette var et bra forslag da jeg la det frem på repti.
Helt utrolig at 1 pers killa hele greia :S
Mats lagde en for morroskyld skjønner du,å det så rett å slett ikke dumt ut
Svar

Emner
fra, markedsføre, reptilsaken, splittet

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Lignende tråder
Tråd Tråd starter Forum Svar Siste melding
Nytt tema på skolen, trenge r modeller med "guts" Chibi Fotoforum 4 05-11-2008 18:28
"Madeira-øya der de dyrker orkidè'er som om det skulle vært marihuana" bendick2112 Reisebrev 12 24-04-2008 13:54
Krokodille stjålet fra Akvariet i Bergen rioth Media 108 09-04-2008 00:05
Cyriopagopus sp. "Blue" = Lampropelma violaceopes Abraham, 1924 _Nagash_ Taranteller 0 09-03-2008 10:18
Splittet fra "Death Stalker" selges Parabuthus Skorpioner 13 08-11-2007 15:27

Alle tider vises som GMT +1. Klokken er nå 18:33.