Reptilfreaks.no

Reptilfreaks.no (http://www.reptilfreaks.no/forum/)
-   Generelt om reptiler (http://www.reptilfreaks.no/forum/generelt-om-reptiler/)
-   -   ny forening? (http://www.reptilfreaks.no/forum/generelt-om-reptiler/15859-ny-forening.html)

Gekkocaro 06-09-2010 19:14

ny forening?

Venninden min har hørt at det skal startes en ny reptilforening... Er det den samme som NHF? Har noen en nettadresse til dem? :)

evak 07-09-2010 09:59

Sitat:

Opprinnelig postet av Gekkocaro (Innlegg 144350)
Venninden min har hørt at det skal startes en ny reptilforening... Er det den samme som NHF? Har noen en nettadresse til dem? :)

Jeg har ikke hørt om en ny forening, men jeg veit det jobbes med å få en ny innfo side opp å gå. Om frogger ønsker å gå ut med adr før alt er klart så gjør han det;-P

CamStatic 07-09-2010 10:35

Fikk du vite navnet på den nye foreningen? Hvor har venninna di hørt det fra? :)

White Lotus 08-09-2010 12:59

Ny forening

Det blir en ny forening ja ! :-)

allan 08-09-2010 13:01

Sitat:

Opprinnelig postet av White Lotus (Innlegg 144466)

Hvorfor det?

evak 08-09-2010 15:18

Sitat:

Så spennende, har du noe mer innfo rundt denne foreningen?

Thor Håkonsen 08-09-2010 17:21

Sitat:

Hvem, Hva, Hvorfor ?

Hadde det ikke vært bedre om folk heller ble medlemmer og ikke minst engasjerte seg i den allerede eksisterende over 30 år gamle klubben - hvor tross alt all ekspertisen allerede finnes ?

gurine 08-09-2010 22:42

Sitat:

Opprinnelig postet av Thor Håkonsen (Innlegg 144480)
Hvem, Hva, Hvorfor ?

Hadde det ikke vært bedre om folk heller ble medlemmer og ikke minst engasjerte seg i den allerede eksisterende over 30 år gamle klubben - hvor tross alt all ekspertisen allerede finnes ?

enig!!!

Frogger 08-09-2010 23:40

Bare for å oppklare noe før det blir noen missforståelser.
Jeg har blitt informert om at det er blitt opprettet en ny terrarieklubb og har lovet dem en banner på forsiden av reptilfreaks og lov å bruke forumet til informasjon på lik linje som NHF kan få benytte reptilfreaks om de ønsker det. Regner med at styret av den nye klubben vil presentere den når de føler tiden er riktig.

Persolig mener jeg at det er positivt at det etterhvert dukker opp flere forreninger i Norge. Det vil hjelpe å tilgjengeliggjøre hobbyen for enda flere mennesker. Norge er et langstrakt land og har god plass til mange terrarieklubber. Ser heller ikke noen grunn til at NHF og en eller flere nye klubber ikke skal kunne leve godt side om side.

La oss glede oss over at noen føler så sterkt for hobbyen vår at de har startet en klubb! :)

Iggemamma 09-09-2010 12:30

Det blir dumt om man skal være medlem i en på bekostning av den andre, men BEGGE er en flott ide.
Om det er saken så er det slett ingen ulempe at det dukker opp flere.
Men litt synd at ikke flere melder seg inn i foreningen som er. Det er ganske grell kontrast mellom interesserte og de som gidder betale den relativt beskjedne medlemsavgiften, og imens jeg forstår at mange er paranoide på navn, så har facebookgrupper tusenvis av medlemmer.
Det er faktisk en av tingene vi (NHF)lobbymessig stadig vekk havner med skjegget i postkassa på... "ja, er dere store da?" .... skrape i bakken.. "vi er kjempemange liksom, 100.000 reptiler.... *mumler* i underkant av 300 medlemmer.."

Skjønner ikke helt greia.

Alle tider vises som GMT +1. Klokken er nå 22:42.