"

Reptilfreaks.no > Sosialt > Fotoforum Nytt tema på skolen, trenge r modeller med "guts"

Fotoforum Dette forumet er dedikert foto, fototeknikk og billedkritikk.

Svar

LinkBack Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 05-11-2008, 17:44   #1
Reptilfreak

Chibi sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Rakkestad
Alder: 29
Meldinger: 832
Standard Nytt tema på skolen, trenge r modeller med "guts"

Nå har det seg slik at jeg studerer foto ved norges kreative fagskole. Nå har vi en oppgave som går slik: Vi skal velge to fotografer fra en liste vi har fått av lærerene våres. Av de to fotografene skal vi ta to av de bildene vi liker best hos hver fotograf. Vi skal da ta våre egene bilder, inspirert av disse. De skal være vårt utrykk men med skal synlig være et copycat bilde. Jeg har valgt fotografene Robert Mapplethorpe og Irvin Penn . Jeg trenger hjelp med to av bildene. Det ene er greit nok, jeg trenger en katte hodeskalle eller et annet rovdyr skalle. Kun lånes og helst i Oslo området. Og den neste trenger jeg en jente med skikkelig tæl. Helt hvis du ikke er tynn, slank eller godt trent. Er du litt rundt i kantene og har kvinnelige former med litt humper er du perfekt for meg i dette shootet. Du må ikke være redd for å stå naken! Bor du i Oslo/Akerhus og ikke har noe i mot å hjelpe meg, Plz send meg en meld her på repfreaks før den 20 november. Dette er bildet du skal kopiere i. Grunnen til at jeg ikke vil ha ei tynn jente er at jeg vil gi bidet en tvist av mer feminitet, ved å bruke en kvinne med former og skikkelig kropp. The Robert Mapplethorpe Foundation, Inc. | Selected Works- Nudes: Female
Chibi er offline   Svar med sitat
Gammel 05-11-2008, 17:59   #2
Reptilfreak

Kiwi sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Sted: Oslo
Alder: 37
Meldinger: 506
Standard

Asch! Bli valgt bort fordi at man er tynn. Må jo være noe diskriminering det a!! Å rekker jo ikke å spise meg opp med slike frister. Men hvis du endrer mening så er jeg nok her....
Gammel 05-11-2008, 18:19   #3
Reptilfreak

Chibi sin avatar

Standard

Ha ha, nei er ikke meningen å virke diskriminerende altså! Men vi skal gjøre vår egen tvist på det... Men siden du virker til å ikke ha noen problemer med å være modell, så kan det hende jeg kontakter deg ang andre prosjekter fremover ;p
Gammel 05-11-2008, 18:24   #4
Reptilfreak

Kiwi sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Sted: Oslo
Alder: 37
Meldinger: 506
Standard

Jada. Så bilde å skjønner hvordan du tenker. Blir sikkert dritbra så får håpe at du finner deg en jente som passer Å jeg er med på alt som gøy!
Gammel 05-11-2008, 18:28   #5
Reptilfreak

Chibi sin avatar

Standard

Flott, liker folk med guts! ;p (Bare sann for the future, hvis det er noen som helst her inne som ikke har noe i mot å bli fotografert, bare meld deg! Jeg finner alltids et prosjekt jeg kan dytte deg med i! ;P)
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Lignende tråder
Tråd Tråd starter Forum Svar Siste melding
Grammostola porteri "Chilean Rose hair" moniq Tarantellfakta 0 20-10-2008 09:58
Fotooppgave på skolen, tema: herptiler. princessfiona Fotoforum 0 03-06-2008 21:26
"Madeira-øya der de dyrker orkidè'er som om det skulle vært marihuana" bendick2112 Reisebrev 12 24-04-2008 13:54
Markedsføre reptilsaken - splittet fra "Krokodille stjålet fra Akvariet i Bergen" NFredrik Media 32 06-04-2008 15:17
Cyriopagopus sp. "Blue" = Lampropelma violaceopes Abraham, 1924 _Nagash_ Taranteller 0 09-03-2008 10:18

Alle tider vises som GMT +1. Klokken er nå 18:24.