"

Reptilfreaks.no > Sosialt > Fotoforum Nytt tema på skolen, trenge r modeller med "guts"

Fotoforum Dette forumet er dedikert foto, fototeknikk og billedkritikk.

Svar

LinkBack Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 05-11-2008, 17:44   #1
Reptilfreak

Chibi sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Rakkestad
Alder: 29
Meldinger: 832
Standard Nytt tema på skolen, trenge r modeller med "guts"

Nå har det seg slik at jeg studerer foto ved norges kreative fagskole. Nå har vi en oppgave som går slik: Vi skal velge to fotografer fra en liste vi har fått av lærerene våres. Av de to fotografene skal vi ta to av de bildene vi liker best hos hver fotograf. Vi skal da ta våre egene bilder, inspirert av disse. De skal være vårt utrykk men med skal synlig være et copycat bilde. Jeg har valgt fotografene Robert Mapplethorpe og Irvin Penn . Jeg trenger hjelp med to av bildene. Det ene er greit nok, jeg trenger en katte hodeskalle eller et annet rovdyr skalle. Kun lånes og helst i Oslo området. Og den neste trenger jeg en jente med skikkelig tæl. Helt hvis du ikke er tynn, slank eller godt trent. Er du litt rundt i kantene og har kvinnelige former med litt humper er du perfekt for meg i dette shootet. Du må ikke være redd for å stå naken! Bor du i Oslo/Akerhus og ikke har noe i mot å hjelpe meg, Plz send meg en meld her på repfreaks før den 20 november. Dette er bildet du skal kopiere i. Grunnen til at jeg ikke vil ha ei tynn jente er at jeg vil gi bidet en tvist av mer feminitet, ved å bruke en kvinne med former og skikkelig kropp. The Robert Mapplethorpe Foundation, Inc. | Selected Works- Nudes: Female
Chibi er offline   Svar med sitat
Gammel 05-11-2008, 17:59   #2
Reptilfreak

Kiwi sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Sted: Oslo
Alder: 37
Meldinger: 506
Standard

Asch! Bli valgt bort fordi at man er tynn. Må jo være noe diskriminering det a!! Å rekker jo ikke å spise meg opp med slike frister. Men hvis du endrer mening så er jeg nok her....
Gammel 05-11-2008, 18:19   #3
Reptilfreak