Reptilfreaks.no

Reptilfreaks.no (http://www.reptilfreaks.no/forum/)
-   Andre virvelløse dyr (http://www.reptilfreaks.no/forum/andre-virvellose-dyr/)
-   -   Snegle i sengen O_O (http://www.reptilfreaks.no/forum/andre-virvellose-dyr/7862-snegle-i-sengen-o_o.html)

Renor 29-06-2008 23:35

Snegle i sengen O_O

Ja. Tenk. Snegl i senga.

Då eg skulle leggje meg i kveld, oppdaga eg ein brunsnegl som hadde kraupe seg ein halv meter over sengetøyet mitt. Senga mi er rett under vindauget, og eg likar å ha vindauget opent i laupet av dagen for å få frisk luft på rommet mitt. Eg satt i senga med vindauget oppe og pcen i fanget og skulle til å klappe han sammen, då eg såg til siden og oppdaga sneglen.

Det eg lurar på, er:
Korleis unngår eg at dette skjer igjen? Eg skal snu på senga og flytte ho vekk så fort som mogleg, men inntil eg får nokre sterke menn på besøk: (Oo, rawr XD), kva kan eg gjere for å unngå dette? Er den einaste løsningen å ha vindauget lukka?

Til informasjon så er skogssnegler noko av det virkelig eklaste eg veit om. Eg er ikkje redd dei, men eg finn dei motbydelege. Så dette var ei skrekkopplevelse eg virkeleg aldri vil ha igjen.

Jabbe 29-06-2008 23:38

Hehe, morsomt:) Hva med myggnetting?

Renor 29-06-2008 23:44

Sitat:

Opprinnelig postet av Jabbe (Innlegg 82315)
Hehe, morsomt:) Hva med myggnetting?

Ææææææææ, nei, særdeles lite morsomt, tenk! O.o
Myggnetting, ja, det var ein moglegheit. Eller kva med salt? Min kjære foreslo å strø med salt rett utafor vindauget så dei ikkje kan kome seg til veggen...

duefjes 30-06-2008 00:03

vor mange ganger har dette hent deg i dit liv ?

Renor 30-06-2008 00:07

Kun denne eine. Men det skapte angst, så eg vil vite kva for slags tiltak eg kan tenkje på at eg har satt til verks kvar gong eg tenkjer på dette seinare...

Vindauget mitt er berre 20 cm over bakken, sånn btw.

CamStatic 30-06-2008 00:44

Eww, ikke si sånt! Har nok med å være paranoid ovenfor veggdyr og mygg!!

duefjes 30-06-2008 02:39

her bor jeg i en kjelder med vinduet 10 cm fra bakken ca eller no, har ikke målt xD har aldri kommet no snegle inn her, er kun edderkopper og monkelus å seff biller og maur xD så her kryr det av edderkopper nå :P noen som kommer inn her å leger egg xD

Frogger 30-06-2008 03:07

Sitat:

Opprinnelig postet av Renor (Innlegg 82318)
Kun denne eine. Men det skapte angst, så eg vil vite kva for slags tiltak eg kan tenkje på at eg har satt til verks kvar gong eg tenkjer på dette seinare...

Vindauget mitt er berre 20 cm over bakken, sånn btw.

Det enkleste tiltaket er vel å lukke vinduet..

Miroxx 30-06-2008 09:37

jeg har samme problemet, viduet rett over bakken :P og senga rett under.
Jeg hadde tusenvis av edderkopper og diverse annet på rommet før. Men som nevnt. Myggnetting ;) det hjelper mej ^^

moniq 30-06-2008 09:41

Det er enklest å ha på myggnetting, bare å lage ramme som passer vinduet. Da kan du lufte døgnet rundt. Nytter ikke å ha vinduet lukket nå som det er så varmt, det hadde ikke jeg klart hvertfall.
Skjønner du får hetta av snegle i senga, det hadde jeg også fått. Hundene hender har det i pelsen, og det er ekkelt. Klissete blir det av sneglen også. Grøsser..

Alle tider vises som GMT +1. Klokken er nå 20:58.