"
Gammel 19-10-2012, 10:36   #1
Reptilfreak

Medlem siden: Sep 2012
Meldinger: 38
Standard påbegynt, men avslutter ikke

satt og leste på tråden i gekko-avdelingen om gekkoen som ikke klarer hamskiftet, og fikk en del nyttige tips til min skjeggis, men det er en ting jeg fortsatt lurer på.

Den siste tiden har hun byttet ham, og er nå ferdig med tre av fire bein. Jeg har sett tidligere at huden blir lys og løs, også stopper det litt, så løsner den, ikke noe problem, men nå har det seg sånn at den siste foten ikke har byttet ham enda.
Hun har begynt å skifte ham på den, den er mye lysere enn resten av henne, men ser ikke ut som om den er helt ferdig med å løsne. Jeg tenkte i starten at sånn er det innimellom, men nå er det snart to uker siden hun sluttet og hamme av på foten, og hun har begynt å hamme av andre steder - under magen, hele venstre siden av ryggen og hele hodet.
Det ser ikke ut til at hun har noe problem med å miste hammen der, men jeg er litt bekymret for foten hennes :S

Hva skal jeg gjøre hvis hun ikke fortsetter med den? Hvis noe sitter fast kunne jeg ''dratt'' det av når jeg bader henne, men hammen er ikke løs en gang, så jeg vil ikke risikere å skade henne :S
Hana er offline   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Lignende tråder
Tråd Tråd starter Forum Svar Siste melding
Skjeggagam Spiser ikke grønnsaker og drikker ikke vann norwegianking Agamer 33 21-08-2010 20:54
Du skal ikke stjele, SPESSIELT ikke Brachypelma smithi! _Nagash_ Lover og regler 12 06-03-2009 18:53
hjelp!ikke bra ikke bra. anarkist Knelere 3 31-12-2007 15:32
Er ikke denne tøff, da vet ikke jeg ;) _Nagash_ Taranteller 8 29-06-2007 22:44
spiser ikke eller drikker ikke... badmann Skorpioner 2 30-12-2005 18:47

Alle tider vises som GMT +1. Klokken er nå 09:19.