| Vivarier Hvilken størrelse skal jeg ha på vivariet? Hva med lys? Varme? Fuktighet? Her kan du spørre andre om råd. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2007
Sted: akershus
Alder: 29
|
Jeg har nå bestemt meg for å sette opp mitt første vivarie.
Skal bruke et akvarie på 60 x 60 x 60 cm annet på innkjøpslisten: basic misting system med burnout protection osmose apperat ( har fra før ) varmekolbe til vann dammen ( har fra før ) pc vifte for å blåse luft fra lyset og til front glasset 7w UV lys UV passerende acryl plate cocos panel peat bric akvariegrus til å ha i dammen div.røtter temp. og fuktighets måler 3 stk 36 Watt Dulux L pumpe til vannfall kom gjerne med kommentarer på utstyret...
Sist endret av JoachimB; 17-08-2008 kl 06:25. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2007
Sted: Oslo
|
Hei, ser du har vært innom vivaria.nl å titta.. Det der blir veeeldig dyrt, hør på reptilweb.no,, de importerer bla. kokospaneler og lys(eller personer der)... Ellers, hvilke dyr skal du ha der?
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2007
Sted: akershus
Alder: 29
|
var å så på vivaria.nl ja. Jeg syns ikke det ble så dyrt jeg, men det kan vell hende at noen år som korallrevs akvarist har gjort meg imun mot høye priser. Hvem er det isåfall jeg skal forhøre meg med på reptilweb?
ang. hva jeg skal ha av dyr, så er jeg fortsatt på lese-stadiet og jeg har ikke bestemt meg enda.. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2006
Sted: Østfold
Alder: 21
|
dette bir spennende å følge med på
![]() blacknight på reptilweb importerer litt fra levrandøren til vivaria, så du får høre med han ![]() lykke til med prosjektet
|
![]() |
| Emner |
| planer |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Meg og mine fremtidlige planer | Dahkid | Medlemmene | 5 | 02-09-2008 19:52 |
| Planer om Reptile blir lovlige? | Arfus | Media | 2 | 31-08-2007 22:10 |
| ønsker en slange:) | pantera | Generelt om reptiler | 16 | 10-08-2006 23:30 |
| Planer om å kjøpe skjeggis. hva trenger jeg? | pepsico | Agamer | 6 | 19-07-2006 18:43 |