"

Reptilfreaks.no > Terrarier og vivarier > Vivarier Igle og midd i mitt tropiske terrarium?

Vivarier Hvilken størrelse skal jeg ha på vivariet? Hva med lys? Varme? Fuktighet? Her kan du spørre andre om råd.

Svar

LinkBack (4) Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 11-05-2008, 20:31   4 links from elsewhere to this Post. Click to view. #1
Reptilfreak

bendick2112 sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Sted: Oslo
Meldinger: 2,233
Standard Igle og midd i mitt tropiske terrarium?

Hei, oppdaget i stad noe som lignet en liten igle som krlp på kokospanelet, men hvordan den (var 2 stk, som jeg så) kom inn, aner jeg ikke. De var veldig små, under centemetern.
Her er bilde av det jeg tror er en snegle/igle elns..

Så var det noen hvite små edderkopp dyr, som klatrer stort sett overalt rundt i terrariumet.. Lurer på om det kan være midd?? De var så små at jeg ikke klarte å få noe brukbart bilde av dem, men her er et bilde av den oppå stoff-shortsen min, så ser dere hvor liten den er =P

Så lurte jeg på hva dette er? Om det kan gjøre noe skade på noen planter e.l. ?
Svar med sitat
Gammel 11-05-2008, 20:57   #2
Reptilfreak

mr-repti sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Sted: Fredrikstad
Alder: 19
Meldinger: 2,460
Blog Entries: 4
Standard

Igle greiene har jeg sett i mine terrarier også, oby har også hatt dem vet jeg.. Jeg ser på dem som nedbrytere.. har ikke skada mine terrarier i vertfall. det andre er nok midd..
mr-repti er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 11-05-2008, 21:15   #3
Reptilfreak

bendick2112 sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Sted: Oslo
Meldinger: 2,233
Standard

Jupp-Oby har jo en video av dem på youtube også

Denne her vel:

YouTube - My tiny leech Larry
Svar med sitat
Svar

Emner
igle, midd, mitt, terrarium, tropiske

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.reptilfreaks.no/forum/vivarier/7327-igle-og-midd-i-mitt-tropiske-terrarium.html
Skrevet av For Type Dato
Reptilweb • Se emne - Igle og midd i mitt tropiske vivarium? This thread Refback 28-03-2009 18:06
Reptilweb • Se emne - Igle og midd i mitt tropiske vivarium? This thread Refback 01-01-2009 11:48
Reptilweb • Se emne - Igle og midd i mitt tropiske vivarium? This thread Refback 05-12-2008 16:34
Reptilweb :: Vis Temaet - Igle og midd i mitt tropiske vivarium? This thread Refback 13-05-2008 06:51

Lignende tråder
Tråd Tråd starter Forum Svar Siste melding
Tropiske benkebitere emil Fôrdyr 4 08-10-2007 12:23
Er det lov med Tropiske frosker i norge? Janern Lover og regler 4 16-01-2007 10:13
Mat til tropiske benkebitere og spretthaler mr-repti Fôrdyr 13 15-01-2007 18:22
Mitt første hamskifte... (vel, mitt og mitt) Evenruden Leopardgekkoer og andre Eublepharis 10 20-12-2006 05:02
Midd badmann Skorpioner 1 14-08-2006 20:41

Alle tider vises som GMT +1. Klokken er nå 15:31.