| Vivarier Hvilken størrelse skal jeg ha på vivariet? Hva med lys? Varme? Fuktighet? Her kan du spørre andre om råd. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Junior Member
Medlem siden: Nov 2007
|
Hei
Jeg holder på å samle "ingredienser" til mitt orkidè viv og i den anledning ønsker jeg brukserfaring på regnsystemer, dvs. regnsystemer som fungerer meget bra, og hvor man kan få tak i dette. .................og blir det lov en gang i fremtiden, skal viv. rommet dyr av ordenen Anura (det er lov å håpe) :confused: På forhånd takk taki |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Guest
Medlem siden: Jan 2007
|
Hei Taki. Et driftsikkert og godt regnsystem får du hos vivaria.nl
http://www.vivaria.nl/vivaria/?get=p...atecontrol.xsl Disse er mye brukt i norske hjem Hør på reptilweb.no om det skal bestilles varer snart, så kan det hende du slipper unna med litt frakt ![]() Eller så kan du bestille fra: http://www.webzoo.net/site/maler/x/?...eter&HKatID=43 Dette vet jeg ikke noe om desverre. Orkidèer er gøy. Har du noen artige arter? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Sted: Akershus
Alder: 19
|
Du kan jo kanskje ha en orkide kneler inni der også da?
|
|
|
#4 |
|
Guest
|
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Junior Member
Medlem siden: Nov 2007
|
Sitat:
Jeg har forresten tatt kontakt med selger så får vi se. Ad. orkidèer så begynner det å bli noen, har de klassiske Oncidium, Dendrobium og Phalaenopsis hybrider, samt arter av Cattleya og et par morsomme miniatyrer av artene Barkeria og Leptotes. Det blir nok miniatyrer jeg kommer i fremtiden til å satse på, og så satser jeg på at de ikke kneler for meg taki |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Guest
|
Fint du likte linken til vivaria
Barkeria og leptotes er artige orkidèer. Du får si ifra hvis du har for mange ![]() Ser ut som vi holder mange av de samme standard plantene. Jeg kan kaste inn en luisia teretifolia også |
|
|
|
![]() |
| Emner |
| godt, regnsystem |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|