| Vivarier Hvilken størrelse skal jeg ha på vivariet? Hva med lys? Varme? Fuktighet? Her kan du spørre andre om råd. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2009
Sted: i et hus som er på planeten jora
Alder: 18
|
jeg snublet over den på nettakvariet.no.og jeg kan anbefale alle og ta en tid på den for det er helt syrt.og se vor fint det er
![]() ps.jeg viste ikke hvor jeg skule legge den så vis jeg har lagg den ut på feil plass så beklager jeg
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2006
|
her snakker vi noen hundre tusen kroner, for & ikke snakke om antall arbeidstimer bak et slikt prosjekt.
drømmer selv om et terra der flere arter går hånd i hånd. men det er enda noen tiår frem i tid.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2008
Sted: i en koselig liten by ved sjøen på østlandet
|
den tanken var fin med saltvann også hehe
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2008
Sted: i en koselig liten by ved sjøen på østlandet
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2007
Sted: Kristiansand Vest-Agder
Alder: 24
|
han må vere veldig flink ass, ser på begge linkene at det er samme tank, først saltvann i 2008 og 2 år senere terrarie, syk mann han der ass.
meget fine vertfal ^^,
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| jeg skal lage et terrarium fra bunden av så jeg har noen spørsmål | david gabrielsen | Prosjektspørsmål | 17 | 12-05-2010 21:36 |
| Leopard gekko, terrarium, innredning og div. | zander | Slanger, øgler og skilpadder | 7 | 06-05-2010 14:25 |
| spørsmål ang å lage leos terrarium | MathisBorgen | Prosjektplaner | 7 | 15-10-2008 19:53 |
| lage terrarium | saiko | Terrarier | 9 | 24-02-2007 21:03 |
| Lage terrarium av bokhylle fra IKEA? | P1eR | Terrarier | 4 | 01-06-2005 08:13 |