| Vivarier Hvilken størrelse skal jeg ha på vivariet? Hva med lys? Varme? Fuktighet? Her kan du spørre andre om råd. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2010
Sted: Buskerud
Alder: 27
|
Etter et par uker med jobbing blei jeg endelig ferdig! Hadde bestilt planter fra Danmark som kom i posten i dag, så nå har jeg fått plantet alt og venter på at alt skal gro til før beboerne flytter inn neste helg
Vannet er litt gromsete for jeg har nettop kjørt i gang min lille bekk, bekken er litt vanskelig å se på disse bildene. Vil gjerne ha noe konstruktiv kritikk siden dette er mitt første "from scratch" Vivarium.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
|
Kjempeflott
![]() Hvordan bygde du opp bekken? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
Forsøkte å ta et bildet av bekken, men var en del planter i veien
men den starter på toppen av bildet her og renner ut i vannet på bånn. Skal hente 4 Tinctoriuser neste helg.
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2007
Sted: Karmøy
Alder: 35
|
Ser jo lovende ut det - men, kast ut de kunstige lianene før det er alt for seint....
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2008
Sted: Oppland
|
Ja, få ut lianene.
Og vær obs på frosk i vanndelen. Er ikke noe problem å drukne pilgiftfrosker... |
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Senior Member
Medlem siden: Feb 2006
Sted: Stavanger
Alder: 20
|
Sitat:
Så lenge de kan klatre lett opp er det ikke noe problem, disse froskene kan svømme
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2007
Sted: Kristiansand Vest-Agder
Alder: 24
|
pent
har du et bilde av hele terra eller?
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
|
Har prøvd å lage flere muligheter til å klatre opp, så tror å håper det skal bra
det første bildet er nesten hele terra, mangler bare litt av bånn og topp, ikke mye mer å se egentlig.
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2004
Sted: Oslo
|
Noen spes grunn til det?
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Dyr til vivarium | Wonderboy! | Insekter | 6 | 21-08-2008 11:38 |
| mugg i mitt uferdige vivarium? | bendick2112 | Vivarier | 20 | 02-02-2008 11:44 |
| Skal snart begynne på mitt første vivarium | general_maximus | Vivarier | 5 | 16-09-2007 11:08 |
| Mitt første hamskifte... (vel, mitt og mitt) | Evenruden | Leopardgekkoer og andre Eublepharis | 10 | 20-12-2006 05:02 |
| Hva er et vivarium? | cobra_kai | Vivarier | 14 | 11-12-2006 06:19 |