| Vivarier Hvilken størrelse skal jeg ha på vivariet? Hva med lys? Varme? Fuktighet? Her kan du spørre andre om råd. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2009
Sted: i et hus som er på planeten jora
Alder: 18
|
hei jeg fik høre fra en ansats i en dyrebutikk her i nærområdet at det var galt å ta inn planter og mose fra norsk natur.og at men ikke skule gjøre såen ting på grund av smittefare osv.og her var det vist snak om salmonella han snaket om.men jeg jeg kommer aldri til å stole på de som jobbe i den dyrebutikk
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
|
kan en eller ane moderator forandre overskriften far planter og mose fra norsk matur til planter og mose fra norsk natur ?? for jeg har vert lit uheldig å tykte en tast feil når jeg skreiv overskriften til den tråden
|
|
|
#3 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2009
Sted: Akershus
Alder: 23
|
Sitat:
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
ikke aner jeg heler men jeg måte spør her for å fro bra nok svar fra folk som har mere erfaring med reptiler og amfibier
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
Det han kan ha ment er at du kan om du er uheldig få med deg smådyr/parasiter som kan skade reptilet/amfibiet ditt. Sjansen for det er forøvrig ikke så stor og du kan lett eliminere det ved å varmebehandle mosen før du tar den inn i terrariet ditt.
Om vedkommende mente at man kan smitte reptilet med salmonella ved å bruke norsk mose har han så lite peil at han burde vurdere å få seg ny jobb. Har fixet overskriften din
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Er det lov å ta med frosker fra norsk natur hjem? | islein | Amfibier | 29 | 23-10-2008 11:56 |
| Skilpadde la egg i Norsk natur. | DevilDoll | Media | 43 | 02-08-2008 19:48 |
| For i norsk natur. | Spaniolen | Fôrdyr | 9 | 18-11-2007 17:40 |
| Fra norsk natur, til terrarine. | john | Terrarier | 9 | 10-10-2007 20:05 |
| Man finner mye rart i norsk natur | Repti_queen | Småprat | 16 | 05-09-2006 04:12 |