| Vivarier Hvilken størrelse skal jeg ha på vivariet? Hva med lys? Varme? Fuktighet? Her kan du spørre andre om råd. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2008
|
Jeg hadde et 30x30x30 Terra som jeg tenkte å fikse litt på, så etter litt planlegging og skaffing av planter osv ble det endelig bygging
![]() Terra jeg skal jobbe med ![]() Plantene jeg har skaffa (Har fler men har ikke bilder av de) ![]() ![]() ![]() Rett før jeg begynte å grise med silikonen og fugeskummet ![]() ![]() Først så tok jeg å smørte ca halve klasset på begge sidene og hele biten på toppen med svart silikon. Når det hadde stivnet litt la jeg neddi røttene i posisjon før jeg begynte med fugeskummen. ![]() ![]() ![]() Den skummen vokste mye mer enn hva jeg hadde trodd Men blir sikkert bra etter litt pussing og skjæring ![]() Mer kommer senere i dag eller i morgen
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2008
Sted: bergen/askøy
Alder: 24
|
ja, kan si du bommet litt på skummet der ja
og da gjør det jo ingenting![]() gleder oss til videre bilder vettu
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2008
|
Liten Update: (Ble ikke fornøyd første gangen så dette er bilder fra andre forsøk..)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Er langt fra ferdig men det kommer seg
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2006
Sted: bergen
|
Det der blir bra vet du.. Bare øving som skal til. Noe som er lurt i så små terrarier er å ikke bygge ut bakgrunnen for mye. Du vil jo ha plass til planter og dyr. Du må legge inn noen bilder når du er ferdig å kle bakgrunnen!
Mvh Ymar |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Guggenbart`s Dyr (Bilde tråd) | GuggenBart | Medlemmene | 30 | 11-08-2009 22:35 |
| Dyr til vivarium | Wonderboy! | Insekter | 6 | 21-08-2008 11:38 |
| er det folk som lager musik her inne? :P | Androctonus | Småprat | 23 | 17-10-2007 03:19 |
| Jeg lager vannfall... | Lenego | Vivarier | 7 | 04-09-2007 12:28 |
| Hva er et vivarium? | cobra_kai | Vivarier | 14 | 11-12-2006 06:19 |