| Utstyr Informasjon om reptilrelatert utstyr og tekniske løsninger og andre finurligheter. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Junior Member
Medlem siden: Aug 2008
Alder: 33
|
Plast Sparkel fra Biltema
Noen som har noe informasjon om Plast Sparkel fra biltema? (ART. NR 36-057) Er det trygt og bruke som tettningsmasse i et vannbaseng til terrarie... Det står utrolig lite på boksen annet en - Brannfarlig, Oppbevar utilgjengelig for barn, Ungå innånding. Og dette må jo være før det er tørket? Folka på Biltema kunne hvertfall ikke gi meg noe svar. Leste HMS Bladet på Biltemas sider, men sier meg ikke stort. Det står at det ikke er klassifisert som miljøfarlig etter gjeldende regler. Men er det nok? Noen som har brukt lignende produkter og kan gi meg noe svar? |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2007
Sted: Tromsø
|
Sitat:
Ville ikke stolt på noe fra Biltema, er en grunn til at alt der er så mye billigere enn andre tilsvarende ting.
|
|
|
|
#4 |
|
Junior Member
Medlem siden: Aug 2008
Alder: 33
|
Skulle vel tro plast sparkel var plast sparkel uansett. Men samme det, Det er ikke pengene det står på. Hva ville du brukt abarth?
Våtromsmembran er jeg blitt frarådet, men er det noen som har erfaring med bruk av våtromsmembran i vannskål/vannbasseng? Evt hva mer skal den behandles med. Våtromsmembrann er såvidt jeg vet blå og det passer ikke så godt inn i terrariet..???? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2007
Sted: I Kristiansund igjen for ett års tid..
Alder: 29
|
Bruk akvariesilikon.. Fåes kjøpt på clas ohlson for rundt 70kr om jeg ikke husker helt feil.. en tube burde holde til bunnmateriale i et 100x50x10 (Lengde x bredde x dybde)basseng..
Stinker litt når man tar det på, men dyrene tar ihvertfall ikke noe skade av det når det er tørket.. Anbefales
|
![]() |
| Emner |
| fra, plast |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |