| Utstyr Informasjon om reptilrelatert utstyr og tekniske løsninger og andre finurligheter. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Utenfor Trondheim
Alder: 21
|
heisann
Tenkte og dele med dere dette flotte programmet fra Google, prøvde å søke litt rundt på forumet men fant overraskende nok ikke en post om det, beklager hvis det allerede er en post ute om det.. Uansett, litt om programmet: - Ganske enkelt bare man setter seg litt inn i det (ganske likt paint på en måte) - Fra Google - Fåes i Pro versjon, men finnes også en gratis versjon - usikker på forskjellene.. - 3d, du kan rotere og snu og vri på alle mulige måter for å få innsyn i skissen! her kan du se eksempler på en skisse jeg har laget som jeg skal bygge til min skjeggagam, Bjarne: FORFRA: ![]() ![]() Når du har programmet, går det an å rotere ved hjelp av scroll knappen på musa, så en mus med scroll knapp anbefales på det sterkeste. så heeelt til slutt: Google SketchUp enjoy!
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2008
|
takker for programmet
![]() har egentlig lett etter et slik programm en stund ![]() da er planleggningen i gang |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2007
Sted: SkorpionFarmen
Alder: 22
|
Utrolig kult!
![]() Har jo photoshop, men det blir ikke det samme, takker freddy^^
|
|
|
#4 | ||
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Utenfor Trondheim
Alder: 21
|
Sitat:
![]() Sitat:
![]() Bare hyggelig! |
||
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
Om dere leter etter tilsvarende programmer som Google SketchUp så søk etter CAD software eller 3d modelling software
For 2D tegning vil jeg anbefalle Adobe Illustrator. Selv om man kan gjøre mye morro i Photoshop blir det å bruke photopsop til en slik jobb omtrent like riktig som å bruke Word til å manipulere bilder. ![]() Noe som forresten er utrolig kult med Google SketchUp er muligheten til å plassere inn tegningen i Google Earth |
|
|
|
![]() |
| Emner |
| designeren, terrarie |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|