| Utstyr Informasjon om reptilrelatert utstyr og tekniske løsninger og andre finurligheter. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2007
Sted: SkorpionFarmen
Alder: 22
|
Hei!
Har en Zoomed Powersun UV pære (150w) som brukes til skjeggisen, å den har slutta å fungere Noe som egentlig er litt krise.Kjøpte denne i august i fjor, å disse skal vare i godt over 2år. Er ikke første tilfellet at den ikke vill lyse når jeg setter i kontakten, men nå er funker den ikke i det hele tatt (den slutta å funke i går) tidligere har jeg bare venta en time, å satt i kontakten å det har funka igjenn. Det er vell en form for garanti på disse? Er litt kjipt å betale litt over 1000kr på ny pære, når den ikke holder så lenge de påstår den skal vare, eller er det bare jeg som er ekstremt uheldig? http://www.zoomed.com/Library/Produc...s/powersun.jpg her er et bilde av den typen pære.
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
Medlem siden: Sep 2005
Sted: oslo
|
hvis du har kvitteringen, så skal det være mulig å klage for å få ny. tror det følger med en garanti lapp i esken til pæren som sier et eller annet om tiden på pæren. Denne skal det være mulig å bruke sammen med kvitteringen. hvis jeg husker riktig...
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2007
Sted: Ås
Alder: 40
|
tar man på pæra og det blir fingermerker så holder en pære ikke så lenge. Man må sette pæra i helst med en klutt rundt så det ikke blir noe merker etter fingrene
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
en pære tar ikke noe skade av fingrer eller fett (ikke i små mengder), det er gløde tråden som har blitt skada på en eller annen underlig måte (og man tar ikke på den, for den er jo inni glasset). Men jeg tar de ut med klut eller noe for hendene uansett.
Men den funker ikke i noen andre sokkler heller, så mest sannsynlig at den har gått. Har fått meg en midlertidig løsning, med Lysrør (UV-a og UV-b)
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
Medlem siden: Sep 2005
Sted: oslo
|
Funnet garanti lappen?
Si i fra hvis du får byttet den med eller uten garanti lappen. Kjekt å vite.. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
jupp, skal si fra jeg vettu
Men får ikke gjort noe før tirsdag vettu
|
![]() |
| Emner |
| funker, ikke, lenger, skjeggisen, sola, til |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Fakta ark funker ikke.....? | Jabbe | Ris, ros og forslag til Reptilfreaks | 3 | 06-04-2008 19:48 |
| Redigere Innlegg, Link funker ikke? | Nero | Ris, ros og forslag til Reptilfreaks | 2 | 19-02-2008 23:08 |
| funker dette som terrarie til gecko?? | Juliette | Småprat | 6 | 01-10-2007 08:09 |
| Funker fogger? | gladius | Terrarier | 12 | 05-05-2007 17:09 |
| HASTER ikke lenger | skorpman | Gekkoer | 9 | 14-04-2004 21:23 |