| Utstyr Informasjon om reptilrelatert utstyr og tekniske løsninger og andre finurligheter. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Junior Member
Medlem siden: Apr 2008
|
Jeg har tenkt lenge på å skaffe meg en snok eller 2 nå, å har endelig fått tak i meg et gratis x akvarium som burde fungere bra! Terraet blir da 50x130x50, så kommer tingene jeg lurer på
jeg har handlet inn en del, men så trenger litt til, hva burde jeg jeg gå for av varme matte eller pære!? eller begge? den burde jo klare å holde den varme delen av terraet opp til 30 grader. er det noe sted på nettet som selger dette til en grei pris? å kan levere sånn rimelig kjapt? jeg trenger også litt inredning, ihvertfall vannskål og 2 krypin, noen gode nettbutikker til dette også!? er ikke noe særlig gode butikker som selger det her omkring. å med tanke på lys! hvor lyst trenger jeg å ha det i terraet på dagtid? kan det blir for sterkt lys? er det noen steder som selger noe som kunne fungert til å belyse terraet? =) er sikkert noe jeg har glemt men!
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2007
|
sats på begge deler når det gjelder varmematte og pære
![]() du kan sjekke ut aquazoo.no
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
er terrariet bare 50 langt og hele 130 høyt?
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Sted: Fredrikstad
Alder: 24
|
Hvis du bor nær svenske grensa kan du dra til strømstad, knallpriser på interiør til terrarier der
|
|
|
#5 |
|
Junior Member
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Junior Member
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Junior Member
|
å hvordan kommer en liten juvenil snok klare seg i et såpass stort terra!? eller blir mest sansynelig 2 da, men plass er jo fortsatt stor for en liten juvenil=)
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 21
|
hmm, så lenge du klarer å lage terra rømningsikkert så ;P men greit å ha det litt mindre til den er større.
|
|
|
#9 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
|
|
|
|
#10 |
|
Junior Member
|
|
|
|
|
![]() |
| Emner |
| bygge, div, hjelp, skal, snok, terra, til, trenger |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| bygge terra | steinelg | Prosjektspørsmål | 7 | 18-07-2009 06:14 |
| Helt fersk Snok-eier trenger litt hjelp og råd!! | DevilDoll | Snoker | 23 | 12-11-2007 19:14 |
| Skal bygge meg Terriarium til to Skjeggiser | Speedy | Terrarier | 0 | 13-03-2007 11:56 |
| Skal bygge bakgrunn med byggeskum! | Chibi | Terrarier | 6 | 07-03-2007 20:24 |
| Skal bygge meg et terrarium til Leopardgecko! | jebfx | Terrarier | 12 | 29-01-2007 13:15 |