| Utstyr Informasjon om reptilrelatert utstyr og tekniske løsninger og andre finurligheter. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2007
|
jeg har plagdes med luftfuktigheten til min snok i det siste hvor den digitale måleren viser 25-30% uansett hva jeg gjør liksom! så tok jeg den andre måleren som ikke er digital ut av terra til min python ...den viser en 50-60% som den skal gjøre..men når jeg puttet den i terra til snoken viser den 90%
Hvilken av dem burde jeg stole på?
|
|
|
#3 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2007
|
Sitat:
merka nå at den digitale viste plutselig 0 i fuktighet...får prøve å skifte batteri. den analoge ser ut til å funke best..la den ut i rommet og den viser nå 60% så den ser ut til å fungere bra.. det som er kjipt er jo at jeg har sprayet masser av vann inn til snoken..
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2007
Sted: Sør-på sånn ca.
|
Jeg brukte Exo-Terra sine analoge, men mine er helt på jorde. Stoler ikke på dem. Jeg kjøpte heller et slgs tysk sett, som har mange sonder, og kan projekteres på veggen!
Clas Ohlson har noen gode digitale, stoler ikke blindt på dem, men de er ikke så gale
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2007
Sted: Oslo
|
Exo sine er ikke helt å stole på nei, i noen dyrebutikker, og hos vivaria, selger de elektriske som viser temp. og fuktighet, disse skal være topp
|
|
![]() |
| Emner |
| fuktighetsmåler |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|