| Utstyr Informasjon om reptilrelatert utstyr og tekniske løsninger og andre finurligheter. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2003
Sted: Østfold
|
Hei Alle sammen
Det er Reptilmesse i G¯teborg (Partille) i morgen l¯rdag 31de. Jeg bare lurer p om det er flere som har tenkt seg dit................... Her er info om Messen: http://w1.316.telia.com/~u31614012/massindex.htm Ha det godt s lenge......... Mvh Trond! |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Member
Sted: Bergen
|
Hei varanen..
Hyggelig at du stakk innom en tur . skulle ¯nske jeg hadde tid til  reise , det er jo som julaften for oss freaker ..ler Tror vi m arangere buss turer ned til de Messene , haha Venn ig hilsen |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
Tjenare Sid!
Ja, ikke sant.....man blir som en liten unge nÂr man reiser til slike "Eldorado'er".....*ler* Jeg kom hjem for en liten stund siden og jeg kan kan trykt si at det ble famile for¯kning etter  ha vÊrt der............ Gleder meg allerede til neste "MESSE".... det er helt klart verdt det Ha det godt s lenge, vi snakesss......... :wink: Mvh Trond alias Varanen69! |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2004
Sted: I landet som styres av huleboere.
|
hei Varanen,jeg var p messen i partille, jeg sto bak deg.. hehe, bare greit  vite lizzom
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Guest
Meldinger: n/a
|
Hei til dere som er s heldig  har/skal p messer i det store utland,,
er det noen som har noen bilder fra de ,, kunne vÊrt litt g¯yt  laget et eget album om messer,, slik at vi som er hjemme fÂr se alt vi gÂr glipp av |
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
hei! da jeg var p messa i Partille hadde jeg med kamera, men jeg ble s oppslukt i det lille som var der, s jeg glemte  ta bilder
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
Hei Rotskrot!
Siden du stod bak meg p messen, s kunne du jo ha slengt ut en arm. Det hadde jo vÊrt hyggelig  hilst p deg vettu........ Men det er jo mulig du ikke viste hvem jeg var, nÂr vi befant oss p messen.... Men det var jo hyggelig  h¯re at flere fra Norge var der! Og til Reptilus! Jeg glemte dessverre  ta med meg kamera.... ![]() Ha det godt s lenge, vi snakesss....... Mvh Trond! |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
|
Hei igjen Varanen, !
self¯lgelig hadde jeg slengt ut en arm, hvis jeg viste det var deg! problemet var bare, da jeg sto bak deg, tengte jeg, det m vÊre hann, ja! , det m vÊre Varanen. det var liksom varanen.. hehe, men jeg viste jo ikke... det var f¯rst da jeg kom hjem, da jeg pratet med "muffen" :wink: da det kom frem, hehe.. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Senior Member
Medlem siden: Feb 2005
|
drar opp igjen denne gamle tråden pga jeg lurer på om denne messen bare var i 2004 og ikke var i år og kommer tilbake neste år??noen som vet?...
mvh mats |
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Senior Member
Medlem siden: Feb 2005
|
Sitat:
|
|
|
|
|
![]() |
| Emner |
| reptilmesse |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Reptilmesse bilder! | CamStatic | Messer og utstillinger | 23 | 30-03-2011 12:11 |
| REPTILMESSE I GØTEBORG - PARTILLE 23 OKTOBER! | Varanen69 | Messer og utstillinger | 5 | 03-10-2004 03:36 |
| Reptilmesse i Sverige | kingsnake | Utstyr | 1 | 21-03-2004 19:18 |