| Utstyr Informasjon om reptilrelatert utstyr og tekniske løsninger og andre finurligheter. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2004
Sted: Oslo
Alder: 28
|
Har en han av Boa Constrictor som jeg har tenkte til å bygge et terrarie til selv.Hvor stort vill det anbefales å bygge? så han kan bo i det som voksen også?.Trenger også litt råd/hjelp til åssen jeg bygger store terrarier uten at det skal svi helt av i lommerboka.Trenger ikke være noe sikkelige fancy greier.Enkelt å billig.Ã…ssen matriale jeg skal bruke osv osv..
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2005
Alder: 26
|
Det virker som at flere har en liten tommelfinger-regel på det.. Ca. like lang som slangen i lengde, halve i høyde og dybde..
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
Medlem siden: Mar 2005
|
En Boa Constrictor bør ha høyde også, den er ingen utpreget 'bunnslange' og trivs best hvis den kan klatre. Min BC hadde et terrarium på 2,50L X 1B X 1.90H, med et dødt pæretre å boltre seg i (selvbygg). Den oppholdt seg minst like mye i treet som nede på bakken !
|
![]() |
| Emner |
| boa, constrictor, hvor, stort, terrarie, til |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| hvor stort er for stort? | Silher | Taranteller | 15 | 03-10-2008 12:50 |
| hvor stort? | zolty82 | Terrarier | 2 | 22-01-2008 16:01 |
| Hvor stort terra? | neED2k | Snoker | 4 | 26-09-2007 08:50 |
| Belysning/varme i passe stort terrarie til skjeggis (1730 l) | Tass | Terrarier | 3 | 17-06-2007 15:09 |
| Terrarium til skjeggis, hvor stort? | pepsico | Terrarier | 0 | 18-07-2006 16:17 |