| Utstyr Informasjon om reptilrelatert utstyr og tekniske løsninger og andre finurligheter. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2007
Sted: tau
|
Jeg forer mine i boks, da forbinder di ikje terrariet og hånda di med mat. En har dessuten kontroll med hva hver enkelt spiser. Funker bra hos meg.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2007
|
Men åssen slipper du den inn i terrarie igjen?
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
Er det bare å sette boksen inn i terrarie eller noe?
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Sted: tau
|
Holde bare boksen på høykant i åpningen, så krype dei inn igjen sjøl.Må bare følge med at di tar rette veien og ikje havne på golvet.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Guest
|
Jeg fôrer i boks. Når de har spist, løfter jeg de bare ut av boksen og legger de i terraet igjen.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2006
Sted: Bend over I\'ll show ya
|
Er ikke helt enig med å ta ut slangene fra terra i mating, men det funker forøvrig ganske greit det også. Jeg ville foret på kun en side i terrariet og heller bruke tid i forings prossesen for å sørge for at alle dyrene får tilstrekkelig mat, er dyrene fra før vandt med å fores utenfor ville jeg fortrukket og frotsatt det, men setter du foringsvanene ville jeg valgt dette. foring fast plass fast tid og fast dag.
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
|
Takker for svar,trur jeg kommer til å fore i boks.Da er det sikkert at de ikke får bark osv inn i munnen.Det skjedde me min føste slange en ball python på 65cm
|
|
|
|
![]() |
| Emner |
| det |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|