| Utstyr Informasjon om reptilrelatert utstyr og tekniske løsninger og andre finurligheter. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2009
Sted: Far east
Alder: 22
|
Lurer på om det er noen som har anbefalinger til noen gode og billige nettbutikker hvor man får kjøpt terrarier, racks + annet utstyr til slanger og øgler? Er ute etter utenlandske nettbutikker som sender internasjonalt (Til Norge).
Gjerne svenske, danske, tyske! IKKE ute etter norske nettbutikker. Takker for svar
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2011
Sted: Oslo
|
Jeg handler hos Terrafun.de.
Siri
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2008
Sted: Hamar, Hedmark
Alder: 28
|
gå på ebay.no
der kan du søke etter alt som ligger på ebay og den viser da kun det som kan sendes til norge. Har også god erfaring med å spørre selgere på ebay.com om de er villige til å sende til norge
|
| Følgende medlemmer liker innlegget til Anndiz |
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
Vivaria Projects - intro movie og Dartfrog - Everything for the Amphibian Keeper
Tror ikke du sparer veldig mye penger på å kjøpe et terra i utlandet om du skal ha litt størrelse på dem, fremfor å få en butikk til å bestille et på mål til deg i Norge. Transport og moms ødelegger dessverre mye. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
det vet jeg, men terraene i norge er ikke det jeg er helt ute etter.
de fleste her kjøper fra imazoo og dette er ikke terraene jeg vil ha. vil heller ikke ha exo terra, da jeg har en del av dem fra før. vil ha stablebare terra.
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
De fleste kan skaffe andre terrarier også. Jeg har kjøpt skreddersydde terrarier produsert både i Danmark, Tyskland og Polen som er av en helt annen klasse enn imazoo terraene.
Prisene har ikke vært noe å si på (les omtrent det samme som imazoo/exo terra). |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
hmm, hvor fikk du kjøpt disse?
noen peiling på om det er evt. merker på terraene du har kjøpt? tenkte kanskje å få googlet litt info
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2007
Sted: Karmøy
Alder: 35
|
Hvorfor "stablebare" - hvorfor ikke bare bruke porsarack ?
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2007
Sted: Karmøy
Alder: 35
|
Joda - vist du absolutt skal gjøre det så vanskelig så mulig, så skal du selvsagt få lov til det
![]() Tenkte bare på det at porsarack er lett tilgjengelig i den lokale dyrebutikken (via Imazo), mens "stablebare" ikke nødvendigvis er det og innebærer mest sannsynlig forholdsvis dyr og risikabel frakt..
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Finnes det noen tråder om nettbutikker, erfaringer ++? | mandarin | Utstyr | 26 | 01-09-2010 21:46 |
| Norske nettbutikker med knelere | valiant | Knelere | 2 | 24-08-2010 20:34 |
| Tips til nettbutikker | KnertA | Slanger, øgler og skilpadder | 3 | 07-04-2010 12:26 |
| Nettbutikker for terrarier og terrarieutstyr | sandtrøen | Utstyr | 11 | 26-06-2006 20:04 |