| Utstyr Informasjon om reptilrelatert utstyr og tekniske løsninger og andre finurligheter. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2010
Sted: Jeg bor i Møre og romsdalen
Alder: 19
|
Noen som har vært borti disse her før. De virker rimelig bra og kjekke og ha når man skal lage bakgrunn eller annet til et terra.
Hotwire Foam Factory Tenkte på og kjøpe: Hot Wire Foam Factory Bare for morro skyld, kan være artig og prøve og lage litt skulpurer.
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
|
Hot Knife
" title="Foam Cutting: Hot Knife - YouTube" target="_blank">Foam Cutting: Hot Knife - YouTube |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
" title="Foam Cutting: Sculpting with the Hot Wire Sculpting Tool - YouTube" target="_blank">Foam Cutting: Sculpting with the Hot Wire Sculpting Tool - YouTube
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2011
Sted: Rogaland
Alder: 22
|
Denne virker jo bare å være helt genial
![]() Jett om jeg vil gå til anskaffelse av denne da ![]() Noen her inne som har prøvd den?
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
-
Admin
Medlem siden: Apr 2004
Sted: Oslo
|
Super måte å kutte isopor på dette her. Bare husk å gjøre det på et godt ventilert sted, for gassene som frigjøres når isopor smelter er ikke noe man ønsker å få i seg.
Når det er sagt så synes jeg dette var mye penger for en veldig simpel innretning. Den havner vel rundt 800-900 kroner inkludert frakt, mva og eventuelt fortollingsgebyr? Et kjapt søk på "diy foam cutter" så kan du lage din egen med ting du mest sannsynlig har liggende å slenge.
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Alder: 15
|
hei jeg har en sånn
.min kjøpte jeg på grunn av et av mine andre hobbyer som er kalt warhammer 40k det er et strategi spill. sånn ser min ut ![]() ![]() den er lit vanskelig å lage rette linjer med men den er veldig bra til å lage steiner og lignende. kjøpte den på brio i Ålesund. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2011
Sted: Rogaland
Alder: 22
|
Hmm.. ja du sier noe der med fortolling og frakt ja..
Kan jo søke litt rundt å se om folk har noen gode løsninger ![]() En smule lei av tapetkniver som henger seg opp og av og til knekker, og ikke minst lyden og 100vis av isoporkuler i hele huset |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
|
Tenkte meg folk her ville like denne ja
![]() Har leitet rund og det er vanvittig mange designs rundt på nette du kan lage selv. Men er no sikkert en smule bedre denne her ja. Men de koster skjorta da ![]() HEHE nice er lokalisert i Ålesund jeg å Kansje en tur på Brio da, men er ikke helt fan av designet på den typen du har da Hva betalte du for den?(hvet godt hva warhammer er også var en hobby jeg drev på med når jeg var mindre, men ikke 40K likte de gammle typene, litt mer primitive. )
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Reptilfreak
Alder: 15
|
Sitat:
.driver med det sjøl er snart ferdig men det er noen deler jeg mangler enda .
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
|
Har sett mange såne videoer og bruksanvisninger på hvordan man lager dem men de blir formet som en slags bue så det er begrensett hva du kan kutte med dem. Ønsker en som er formet som Hot Knife som gir deg mere frihet til hvordan du kan kutte
!![]() Legger ut denne bare for morro skyld. Kunne vært fantastisk artig og ha, tenk allt du kunne lage til terra dit ![]() #" title="DIY CNC hot wire cutter - YouTube" target="_blank">DIY CNC hot wire cutter - YouTube Han har laget den av scannere og annet skrot han fant i containerer, IMPONERENDE
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|