| Utstyr Informasjon om reptilrelatert utstyr og tekniske løsninger og andre finurligheter. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
|
Har en gruppe med subadulte H. spinifer i et helglassterra.
Substratet er dypt, arten graver en hel del, og dermed er det ikke så ofte de ses fremme. En newbie som meg lurer naturlig nok på om alle lever siden "ulykker" kan skje når en holder skorpioner kollektivt. Har malt nederste del av sideveggene på utsiden for ikke å skjenere dyra unødig. Foran har jeg skåret til tynt pleksiglass (plastboks kan også brukes) slik at det akkurat dekker området fra skyvedørslista og ned til bunnlista. Dette er så malt sort og festet med sort vulketape i øvre kant. Synes jeg fikk slått opptil flere fluer i en smekk med denne enkle patenten: 1. Ser bedre ut enn bare substratet. 2. Skjermer dyra når de graver tunneller og kamre. 3. Gir en nyskjerrig Homo sapiens mulighet til å få et lite innsyn i dyras levesett, adferd og velferd. Tildekket front: ![]() Hva skjuler seg bak "Luke 1"? ![]() ![]() Lettere å se med litt "discolys":
Sist endret av sveinjo; 32-13-2010 kl 25:60. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
Har gjort det samme, bare ikke i nærheten av så fint
Bruker bare en papp plate jeg teipet fast på siden av terra xD
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2008
Sted: Bergen
|
Ganske stilige dette ! *thumbs up* =D
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Kommentarer til " Tykkhalet gekko eller bjeffegekko - Underwoodisaurus milii" | Roland | Kommentarer til faktaarkene | 1 | 24-02-2010 11:11 |
| Aleksander Rybak "fairytale" vant eurovisjon song contest!!! | bernie95 | Småprat | 38 | 20-05-2009 07:57 |
| "Madeira-øya der de dyrker orkidè'er som om det skulle vært marihuana" | bendick2112 | Reisebrev | 12 | 24-04-2008 13:54 |
| Cyriopagopus sp. "Blue" = Lampropelma violaceopes Abraham, 1924 | _Nagash_ | Taranteller | 0 | 09-03-2008 10:18 |
| kommentarer til undersøkelse "forer du slangen din med dødt eller levende" | Miroxx | Snoker | 33 | 22-01-2008 12:58 |