| Utstyr Informasjon om reptilrelatert utstyr og tekniske løsninger og andre finurligheter. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2010
Sted: Norge
Alder: 25
|
driver å titter litt på racks om dagen. noen som veit om firma som selger dette i norge?
kunne ha tenkt meg noe i denne duren, her går det ann å ta ut midt deleren.
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
|
Har veldig lyst på noe sånt jeg og!
Det jeg har tenkt å gjøre er å bare kjøpe en reol og lage rack av den Må være mye billigere å enklere det!
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2010
Sted: Buskerud
Alder: 23
|
Så noen i trondheim som solgte rack på finn. Så veldig bra ut og til en billig penge! Men hadde ikke muligheten til å hente det
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2011
Sted: Troms
Alder: 18
|
Er det til og ha reptiler eller fordyr i?
Kan ikke skjønne meg på folk som presser masse reptiler i små rackskuffer fordi de bare måå ha den slangen.. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
Det er kjekt når man har flere dyr til avl f.eks.
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
De er veldig greie å ha til avl,fordyr, arachnids og reptiler
A dog is only as dangerous as the mentality of its owner. Mine Dyr :D Common names are very much like children that stare at you, pay no attention to them. Sist endret av Christoffer; 19-07-2011 kl 00:48. |
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2010
Sted: Norge
Alder: 25
|
Sitat:
Mr reptils du kan bare klappet att! Racken som er på bildet er faktisk 120x50x30 (lxbxh) i hvert terra. Man kan velge å ha midt vegg eller ikke, så det kan faktisk også bli 2x60x50x30 terra. Så den racken der er 5stk x 120x50x30 terra eller 10stk x60x50x30 terra. så er ikke snakk om å dytte reptiler inn i små bokser her men å utnytte plassen så man slipper å ha terrarium rundt om i hele huset. Har 3 stk i stua og 2 på soverommet nå, syns det hadde vært greit å fått samlet alt på et sted. Men er sikker bare jeg som tenker idiotisk!!!!!!!! Å hvis du ikke trur meg kan du ta en titt her Boaphile Plastics! Real Multi-Cage Systems from a Real Company! Målene som er oppgitt på siden er i tommer hvis du vet hva det er! |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
Til Reptils forsvar så gir ikke bildet i innlegg #1 intrykk av at rackets størrelse.
Personlig syns jeg også racket så lite ut inntil jeg leste anders86 sitt oppklarende innlegg på bunnen av tråden. (innlegg #7)
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
|
Åh, de burene der er elsk. En dag jeg blir rik.. Liker godt designet, syns det ser mer gjennomført ut med den svarte rammen. Innreder man det fint, så ser det jo ut som et levende bilde.
![]() Ikke det at jeg syns dette terrariet var spesielt vakkert innredet, men dere skjønner tegninga.
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
|
Håper boaphile og rhino racks osv blir lettere tilgjenglig i fremtiden
![]() Helt enig Cam! Det ser griselekkert ut
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Finnes det taimer som går på sekunder eller? | Bredo | Startgropen | 5 | 19-06-2011 23:54 |
| Dvaling, Hvor finnes info | peders | Taranteller | 5 | 25-03-2010 17:42 |
| Bygge "racks" til kongepyton | CamStatic | Prosjektspørsmål | 8 | 13-09-2008 18:21 |
| Finnes det noe gøy i Gøteborg? | Psiv | Småprat | 5 | 08-06-2007 13:39 |