| Utstyr Informasjon om reptilrelatert utstyr og tekniske løsninger og andre finurligheter. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2011
Alder: 21
|
Hei hei!
Vet det er noen andre tråder ang webzoo men uansett.. Andre som har handlet der i det siste? Venter på terrarium +utstyr. er nå 1 uke siden han sier det ble sendt! Men ingenting har dukket opp! Har sikkert handlet for 20.000 der tilsammen med akvariums utstyr.. Og alt det har dukket opp på 2-3 dager. Noen som vet hva som skjer?Har ikke fått noe sporingsnr heller.. virker som han ikke vil gi meg det :S (Har spurt 3-4 ganger :S ) Så spørsmålet har noen andre handlet der i det siste og måtte vente ''lenge''? Kanskje litt også en tråd for og sutre litt
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2010
Sted: Norge
Alder: 25
|
Handlet der for ca 14 dager siden og fikk varene ganske kjapt. var en skade på den ene varen så tok en telefon til han. sendte ny vare med en gang. alltid vært en fornøyd handler hos webzoo
![]() Det letteste er å bare ringe han. |
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
Butikken,utvalget prisene og hurtigheten hans ang utsendinger skal han har STORE +++ for! Men kundebehandlingen og frakt selskap han bruker skulle vært bytta ut... |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2009
Sted: Sogn og Fjordane
Alder: 28
|
har tideligere for noen år sia handla eindel akvarieutstyr der, og altid fått det etter 2-3 dager. men så skulle eg bestille noe der igjen i år og plusseli hadde den raske servicen forsvunne, ventet 1 uke, tok kontakt for og høre om det var sendt, hadde det ikke på lager sa dem da, fordiom det sto på webshoppen at dem hadde flere stykk på lager, så eg bare avbestillte det og bestillte fra ein anna side istedefor, noe eg kunne gjort 1 uke før om dem bare hadde gadda og sendt meg ein mail om at dem ikke hadde det på lager.
tenkte at eg bare var uheldig så valgte og gjøre ein ny bestilling der eit par mnd senere på noen andre varer, og va skjer, samme tingen! så har ikke handla mer der etter det. Dem kan i det minste holde webshoppen oppdatert med va dem har på lager, og ikke si dem ikke har på lager når EG SELV tar kontakt 1++ uke senere for og sjekke. fordiom det står på siden deres at dem har fks 20stk |
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2011
Sted: Akershus/Bærum
Alder: 32
|
Dette er samme dritt`n Bristols driver med hos meg nå, har hatt to bestillinger liggende inne der på vent, og jeg får aldrig beskjed om når varene kommer på lager hos dem.
Ringe dem er jo helt umulig, er aldrig noe svar å få, og ikke via mail heller.. ![]() Sitat:
|
|
|
|
#6 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
![]() Men Jeg bestillte varer fra england på fredag... å alle di fikk jeg i går!! Men schenker som webzoo bruker bruker faen så lang tid!!! :C Samt at han webzoo fyren ikek gidder gi meg sporings nr!! ÅRR! |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
I dag ble jeg lei og tokk og ringte schenker... Da fikk jeg vite at ene pakka lå klart til avtale om avlevering.. og andre pakken lå på nermeste joker til avhenting.... Hadde jeg fått sporings nr samt han hadde skrevet mobil nr mitt på noen av pakkene... hadde jeg hatt alt sist fredag.....Makan må fikse opp i slikt selv...
Men han hadde gitt meg feil lyspære alt for kraftig.... Men gidder ikke ta kontakt med han igjen! |
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2011
Sted: Troms
Alder: 18
|
Sitat:
Og det med annen leverandør.. Har vi så veldig mange valg her i norge? Når det gjelder frakt av terrarium, er det fint lite han kan gjøre med hvordan du får det
|
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
Han eier ikke ikek kundesupport... og svare arrogant og rett og slett være litt små frekk med flere kunder ser jeg ikek på som små feil. Nei hvordan det blir levert er i grunn greit. Men han kan jo oppgi tlf nr på pakkene så folk får dem.. og gi sporings nr til personer som handler der! |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
|
Han prøvde å gi meg inkasso på varer jeg aldri hadde fått (og når jeg ringte ham så hadde han ikke sendt esken heller)... Go figure hva jeg syns...
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Webzoo !!!!! | mr.turtle | Utstyr | 67 | 09-02-2010 21:16 |
| Siste innlegg | Viridovipera | Forslag til endringer/forbedringer av siden | 4 | 05-12-2008 17:37 |
| Webzoo? | Mathias Woodss | Småprat | 12 | 09-05-2008 14:56 |
| siste molt? | shorty8.8 | Taranteller | 8 | 14-07-2007 08:52 |
| Min siste bebis fra 2006 | Gekkoer | 26 | 22-04-2007 08:52 | |