| Utstyr Informasjon om reptilrelatert utstyr og tekniske løsninger og andre finurligheter. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2008
Sted: Grimstad en plass
|
Sitter her og drar meg i håret!!!
har kjøpt en største exo-terra varmematten Exo Terra : Heat Wave Rainforest / Terrarium Substrate Heater Men den klarer jo ikke en gang og gi 30c i terrarium på 30x30x30 når rom temp er rundt 23c noen som har ett tips til en annen varmematte, den her skiten er jo bare 12watt
|
|
|
#2 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2008
Sted: Akershus
Alder: 38
|
Sitat:
![]() Rart att exomattene ikke gir bra varme, for om du skal substrat i terra så blir det jo enda mere det må varme opp.... |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2008
Alder: 31
|
ExoTerra lager "bra" trerrarier, men mye av det andre utstyret de har er bare dyrt og dårlig... Alle dyrebutikker som tar inn fra Imazo/Tropeimporten får tak i gode varmematter derfra. Kommer vel opp i 58W eller noe, og koster ikke hele skojorta ihvertfall.
Imidlertid ville jeg anbefalt alt annet enn varmematter på generell basis, da disse ikke er 100% trygge alltid. Så om du har muligheten så er varmelampe et tryggere og bedre alternativ. Mvh Martin |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2011
|
Vis man har et terra med falsk bunn, er det da mulig og integrere kablene på selve "eggcraten" under substrate ??
Foreksempel en 4 m 15w som man legger med god spredning ? (har ingen gravende dyr )eller blir det katastofe for både planter og dyr ? |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |