| Utstyr Informasjon om reptilrelatert utstyr og tekniske løsninger og andre finurligheter. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2009
Sted: i et hus som er på planeten jora
Alder: 18
|
i dag så skule jeg sete i ei lyspære i et lyskassa til terrarium mit.men da jeg leste inni lyskassen så fant jeg ut at det ikke kunne ha sterkere lyspære en 25 watt.og den lyspæra jeg skule bruke hva 26watt så lurte jeg på om jeg kunne bruke den.eller må jeg kjøpe en ny lyspære ??
lyskassen jeg bruker er en sånn type men jeg kan bare ha en lyspære i .og lyspæren heter Repti Glo pære 5.0. Exo Terra Compact Armatur - Bristols.no - Din Dyrebutikk på Internett takk for de svarene jeg får
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2010
Sted: Molde
Alder: 19
|
Når det er så liten forskjell så har det ikke noe å si. Er verre om du begynner med 60 watts pærer på 25 watts sokkel. Mener å ha lest at pæren da trekker for mye strøm, som igjen fører til overoppheting. Som regel fører dette til kortere levetid på pæren, men brann kan også være en konsekvens.
Skyt meg om jeg tar feil
Lær mer om skilpadder: www.skilpadder.net Sist endret av Gregoris; 13-02-2011 kl 16:34. Begrunnelse: Skrivefeil |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2009
Sted: i et hus som er på planeten jora
|
etter og ha sett lit på armaturet så står det
det under her sto inni ![]() tube fluocompåct maks 26w ch ampoule incandescente type a maks 25w ch hva betyr det ??. kan jeg bruke den pære på 26w da ?? håper jeg får noen gode svar på det spørsmålet
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2011
Sted: Troms
|
Du har jo allerede fått svar, ja, du kan bruke pæren uten problem
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Hva kan jeg bruke i fuktboksen?? | simentp | Leopardgekkoer og andre Eublepharis | 12 | 11-12-2009 22:51 |
| Kan jeg bruke dette? [Leos] | Hignoria | Leopardgekkoer og andre Eublepharis | 9 | 20-05-2009 08:29 |
| Hva skal jeg bruke? | ikon | Prosjektspørsmål | 2 | 16-03-2009 20:30 |
| Hva bør jeg bruke? | marisol | Terrarier | 13 | 08-11-2007 16:24 |
| kan jeg bruke til gecko? | Juliette | Terrarier | 0 | 30-09-2007 14:34 |