| Utstyr Informasjon om reptilrelatert utstyr og tekniske løsninger og andre finurligheter. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2010
Sted: Buskerud
Alder: 23
|
Har et terra på 2m(L) x 60cm(
som jeg tenkte å legge varmekabel inn i. Noen som veit ca str jeg burde bestille? Så jeg slipper å bytte igjen.. Finner fortsåvidt ikke mere en 80w på 7,5m. Blir det for mye?
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2006
|
kabel eller matte er smak & behag.
jeg hadde en kabel inni et terra, der en slange kveila seg rundt sensoren til termostaten.. noe som resulterte i et lite brannsår. dette er noe skikkelig dritt, å heretter har jeg gått bort fra kabler & har alle mattene mine under på utsiden av terarriene. jeg har et par varmekabler hjemme, så om du sender meg en pm skal jeg se om jeg husker & sjekke mange watt de er på, så kan du sikkert fått en for en billig penge. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2010
Sted: Buskerud
Alder: 23
|
ja, har litt "uheldig" løsning på terraet. så det mest praktiske for meg er å bruke kabel. watt styrken er egentlig ikke så viktig. jeg trenger en som er lang, så jeg slipper å bruke flere enn 1. Send meg gjerne pm om du finner noe som kunne vært intressant
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
hjemme fra jobb om en snau time, mener å huske jeg har en på 6 meter, trur den er 300w samt en kortere med lavere watt
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
fant den kabelen hjemme, den er på 100w å jeg tellte meter for hånd, kom til 14, men jeg trur ikke den er lengre enn tolv
send meg en pm om du er intr.
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|