"

Utstyr Informasjon om reptilrelatert utstyr og tekniske løsninger og andre finurligheter.

Svar

LinkBack Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 09-10-2010, 09:53   #1
Reptilfreak

tannkrem sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Sted: Buskerud
Alder: 23
Meldinger: 377
Standard varmekabel

Har et terra på 2m(L) x 60cm( som jeg tenkte å legge varmekabel inn i. Noen som veit ca str jeg burde bestille? Så jeg slipper å bytte igjen.. Finner fortsåvidt ikke mere en 80w på 7,5m. Blir det for mye?
tannkrem er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 09-10-2010, 19:01   #2
Reptilfreak

r0adkill sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Meldinger: 83
Standard

kabel eller matte er smak & behag.
jeg hadde en kabel inni et terra, der en slange kveila seg rundt sensoren til termostaten.. noe som resulterte i et lite brannsår. dette er noe skikkelig dritt, å heretter har jeg gått bort fra kabler & har alle mattene mine under på utsiden av terarriene.

jeg har et par varmekabler hjemme, så om du sender meg en pm skal jeg se om jeg husker & sjekke mange watt de er på, så kan du sikkert fått en for en billig penge.
r0adkill er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 09-10-2010, 21:07   #3
Reptilfreak

tannkrem sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Sted: Buskerud
Alder: 23
Meldinger: 377
Standard

ja, har litt "uheldig" løsning på terraet. så det mest praktiske for meg er å bruke kabel. watt styrken er egentlig ikke så viktig. jeg trenger en som er lang, så jeg slipper å bruke flere enn 1. Send meg gjerne pm om du finner noe som kunne vært intressant
tannkrem er offline  
Svar med sitat
Gammel 09-10-2010, 21:36   #4
Reptilfreak

r0adkill sin avatar

Standard

hjemme fra jobb om en snau time, mener å huske jeg har en på 6 meter, trur den er 300w samt en kortere med lavere watt
r0adkill er offline  
Svar med sitat
Gammel 10-10-2010, 06:30   #5
Reptilfreak

r0adkill sin avatar

Standard

fant den kabelen hjemme, den er på 100w å jeg tellte meter for hånd, kom til 14, men jeg trur ikke den er lengre enn tolv send meg en pm om du er intr.
r0adkill er offline  
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Lignende tråder
Tråd Tråd starter Forum Svar Siste melding
Varmekabel til P.Imperator mariusa Skorpioner 5 16-09-2007 16:51

Alle tider vises som GMT +1. Klokken er nå 17:30.