| Utstyr Informasjon om reptilrelatert utstyr og tekniske løsninger og andre finurligheter. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2009
Sted: i et hus som er på planeten jora
Alder: 18
|
jeg skue egentlig til mesa i hønefoss og kjøpe utstyr.og sånt.men siden pappa ikke orket og stå opp koka fem for å bygene å kjøre hend til hønefoss.så sa han til meg at jeg skule heler få meg en tur til Danmark i høstferien så lurte jeg på hvor jeg får tak i xaxim plater å Regnsystem i nærheten av Aalborg ?? jeg vet at styr på dyr har billige terarium
men jeg vet ikke om de har xaxim plater å Regnsystem hvilket Regnsystem er det som dere anbefaler ??? og kan kokos plater funke å i et virarium ???? takk for alle svarene jeg får
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2009
Sted: Akershus
Alder: 23
|
Hadde vært fint om du kunne brukt noe stavekontroll på innleggende dine, for det blir rett og slett slitsomt å lese når det er så mye skrivefeil..
Har ikke noe svar på spørsmålene dine, men bruker likesågodt denne tråden til å ta det opp i, da det er like ille i de fleste andre. Skriver ikke dette for å være slem, men når det blir sånn at man ikke orker lese innleggene pga skrivefeil, er det vel greit å gjøre noe med det?
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2009
Sted: Tønsberg ;)
|
Last ned google chrome
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2009
Sted: i et hus som er på planeten jora
Alder: 18
|
Sitat:
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2010
Sted: Molde
Alder: 19
|
Tre enkle tips til å skrive litt bedre
![]() 1. Les over det du skriver! Oppdager utrolig lett feilene da! 2. Ord som høres ut som de skal ha to bokstaver, skal som regel ha to bokstaver. Som katt og litt. 3. Pass på hvordan du bruker h i "hva" og "hvordan" eller "var" Har du de på plass så blir det lettere for oss å forstå Går forresten som regel bra, men det er noen ganger man må lese både 2 og 3 ganger! |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
Denne setningen f. eks. er jo så rotete at jeg ikke skjønner hva du mener en gang..
|
|
|
#8 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2004
Sted: Bergen
|
Sitat:
![]() Men det hjelper om folk tar seg litt ekstra tid,når de først skal poste noe på nettet..uten at jeg er noe godt eksempel.. ![]() Jeg klarer f.eks aldri å skrive intresant..intiresant osv osv.. Sist endret av allan; 20-09-2010 kl 14:23. Begrunnelse: masse skriveleifer.. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
|
hehe, ja jeg mener ikke at det skal være nulltoleranse for skriveleifer, da det kan gå litt fort i svingene for alle innimellom.
![]() Men for å snakke for meg selv, så får jeg mer lyst til å svare og hjelpe andre når innleggene er oversiktlige og mer eller mindre korrekt skrevet. Men nå har jeg sagt ifra så da skal jeg ikke mase mer om det.
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2010
Sted: Rogaland (Karmøy)
Alder: 15
|
Lucky Reptile soft Xaxim Plater 50x20x2cm
der finner du xaxim plater |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| skal kjøpe skorpion!! | olle95 | Skorpioner | 3 | 09-07-2010 14:49 |
| Skilpadde Hvilken skal jeg kjøpe? | annamaija | Slanger, øgler og skilpadder | 2 | 12-07-2009 22:16 |
| Skal til danmark å kjøpe skilpadde | Smiley | Skilpadder | 11 | 16-06-2009 07:40 |
| Skal kjøpe meg Landskilpadder. | carmencita | Skilpadder | 37 | 02-10-2007 06:24 |
| Skal kjøpe meg en tarantella | Kristin2 | Taranteller | 16 | 11-01-2007 21:13 |