| Utstyr Informasjon om reptilrelatert utstyr og tekniske løsninger og andre finurligheter. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
Sted: Nordland.
Alder: 20
|
Hei, hei folkens! Tilbake igjen. For litt over en månede siden bestilte jeg en skilpaddepære fra terrariehobby.no. Forrige gang fikk jeg det høvelig kjapt, men denne gangen har det vært ganske stille. Sendte en mail, men har enda ikke fått svar. Er butikken lagt ned eller selger på ferie e.l?
Håper på svar
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2009
Sted: Narvik, nordland
Alder: 22
|
Er det lenge siden du sendte mail? Det beste er vel egentlig å ringe om det er noe som skurrer
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
Mulig at det var på fredag, men det kan jo ta litt tid før jeg får svaret.
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2008
Alder: 29
|
Ta kontakt med Kriss her på forumet. De har hatt problemer kontaktinfo.
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
Ble litt feil der. De har hatt feil med kundedatabasen, så dem har ikke sett hvem som har bestillt varer visst nok.
Jeg selv bestillte varer 20.juli. Og purret på flere ganger uten svar. Men fikk tips om at Kriss har noe med terrariehobby.no og gjøre. Så jeg sendte han priv meld i går og han svarte kjapt og skulle sende mine varer i dag. Så regner med det ordner seg for deg også ElHein
Sist endret av smittsmule; 02-09-2010 kl 08:00. Begrunnelse: trøtt. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
Tusen, tusen takk folkens! Vil bare at de små søte skal ha det bra, derfor er jeg litt nervøs når det gjelder sånne ting! Jeg skal ta kontakt snarest. Må bare sove litt først. X(
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2007
Sted: Oslo
|
Hei
Jeg beklager virkelig til de som ikke har fått varer som bestilte i Juli. Det er noen veldig få det gjelder, som ble rammet da serveren hos de som driver siden brøt sammen, dette førte til at de bestillinger som ble gjort da forsvant, sammen med all annen informasjon. Jeg ser nå at jeg burde gått ut tidligere her med informasjon om problemet. Bare send meg ordren her eller på min private mail som du/dere kan få via en pm. Så blir varene sendt ut asap! Beklager så mye for de problemer dette har forsaket. Mvh Kriss |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
|
Men det er jo kjempebra at du tar tak i problemet da
Creds for det!
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2005
Sted: Sandnes
Alder: 25
|
Er det fortsatt noe kødd med serveren? Er 17 dager siden jeg betalte å har fortsatt ikke fått tingene eller hørt noe.
Purret på varene for 2 gang idag
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Finnes det noen tråder om nettbutikker, erfaringer ++? | mandarin | Utstyr | 26 | 01-09-2010 21:46 |
| Noen som vet noe om terrariehobby.no? | Marianne10 | Småprat | 3 | 12-04-2010 18:08 |
| Terra: 25*25*40 Vet noen om en bra nettbutikk som har noe lignende?? | Seppola89 | Terrarieutstyr | 2 | 13-07-2009 13:46 |
| Olivenpython - noen erfaringer/kunnskap? | Viridovipera | De "ekstra" eksotiske herptilene | 5 | 30-08-2008 02:35 |
| noen som har vært borti lignende? | reptilfrelst | Helse og sykdommer hos reptiler | 6 | 01-05-2007 19:47 |