| Utstyr Informasjon om reptilrelatert utstyr og tekniske løsninger og andre finurligheter. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Member
Medlem siden: Feb 2006
Sted: Norge
|
heisann...
Jeg bruker en infrarød lampe på 150watt til min gecko..Da blir gradere rundt 30...Men er leser og leser får og finne ut hvordan lys osv hun skal ha..Det er såååå fortskjellig fra hvor du leser! Men er det noen som kan si meg hva de bruker til sine geckoer?? når de slår av og på lys osv?? Blir så usikker.. jeg har også et akvarium jeg har henne i..men det står uten lokk til jeg får tak i nytt terrarium siden "lampeholdere" skal klypes fast på siden,...Men går det ann at jeg skifter det lysstoffrøret som er i taket på akvariumet med sånn reptil-"lysstoffrør"?? Men i lokket er det bare et lite luftehull på ca 10x5cm...Blir ikke dette litt tett?? Så leste jeg også at de MÃ… ha uva og uvb lys?? og noe sollyspære ellno:S skjønnte ikke dette..så hvis noen bare kunne hjelpet meg litt her så er jeg VELDIG takknemlig
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
Medlem siden: Jun 2006
Sted: Oslo
|
jeg lurer på det samme om det med varme, og rein luft osv....
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Member
|
ja:/
huff..finner aldri svar på det..Hu har det jo varmt men så kommer alt det med uva og uvb og fuktighet å sånn attpå til:/ Jeg fikk beskjed om å bare spraye litt vann over der noen ganger i uken..Lurer også på om jeg må ha lokk osv...Håper virkelig noen kan gi meg svar
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Bergen
Alder: 23
|
Hvilken gecko er det snakk om?
Edit: Er foresten en lignende post her på Reptilweb -> http://www.reptilweb.no/index2.php?o...ewtopic&t=1221 Vet ikke om den svarer på litt av det du spør om? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Member
|
Leopard gecko