"

Utstyr Informasjon om reptilrelatert utstyr og tekniske løsninger og andre finurligheter.

Svar

LinkBack Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 26-04-2010, 22:39   #1
Reptilfreak

Janka sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Hordaland
Alder: 23
Meldinger: 834
Blog Entries: 2
Standard Reptorama

Noen som har erfaring med Reptorama ?
Evt vet hvem som driver det, er det noen man stoler på?

Ganske ok pris og utvalg på levendefór til å være norsk nettbutikk
Svar med sitat
Gammel 27-04-2010, 11:06   #2
Junior Member

Medlem siden: Apr 2010
Alder: 36
Meldinger: 6
Standard

Jeg er redd du desverre ikke må forvente deg mange svar på denne tråden enda
Vi er en relativt nystartet nettbutikk og forsøker det vi kan og holde ett bredt sortiment med fornuftige priser men ettersom vi er som jeg sa tidligere ganske nystartet har vi derfor ikke rekt og få noen stor kundeportefølje, dette håper vi imidlertid at dere vil hjelpe oss med og vi vil tilstrebe oss og holde dere fornøyd med alt fra varer, priser og kundeservice.

Lurer du på noe er det bare og kontakte oss

Besøk oss også gjerne på facebook
Reptorama | Facebook
Reptorama er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 27-04-2010, 11:30   #3
Reptilfreak

Medlem siden: Jan 2007
Sted: Norge
Meldinger: 65
Standard

Hvor er det dere holder til, Reptorama?

En god idé for å komme med et lengre steg inn i "klubben" er å tilby rabatter til medlemmer av NHF, hvordan står dere til dette?
jebfx er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 27-04-2010, 12:36   #4
Reptilfreak

Medlem siden: Dec 2008
Meldinger: 795
Standard

Virker merkelig og lite seriøst at det ikke er noen info om eiere... Blir skeptisk når det ikke står noe som helst. Alle andre butikker har navn, adresse eller annen info.
Personlig vil jeg vite hvem jeg gir ut personlig info til. Om alt fra visanr til hvilke dyr man har.
Greit at butikken sier at det er trygt. Men hvorfor vil de ikke oppgi adresse, navn på eier eller iallefall et foretaksnr.???
Uten foretaksnr, så vet man jo ikke om det er et eksisterende firma engang...

Sist endret av Lailande; 27-04-2010 kl 12:51.
Lailande er offline  
Svar med sitat
Gammel 27-04-2010, 15:50   #5
Junior Member

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Lailande Vis post
Virker merkelig og lite seriøst at det ikke er noen info om eiere... Blir skeptisk når det ikke står noe som helst. Alle andre butikker har navn, adresse eller annen info.
Personlig vil jeg vite hvem jeg gir ut personlig info til. Om alt fra visanr til hvilke dyr man har.
Greit at butikken sier at det er trygt. Men hvorfor vil de ikke oppgi adresse, navn på eier eller iallefall et foretaksnr.???
Uten foretaksnr, så vet man jo ikke om det er et eksisterende firma engang...

Beklager at du ikke fant informasjonen du søkte etter, jeg håper på forståelse for at denne nettsiden ikke er ferdig, informasjonen du søker etter hadde du fått om du tok kontakt.
Vi utleverer ingen informasjon til tredjepart og kundedata behandles konfidensielt, og ditt kortnummer eller hvilke dyr du har vil du aldri bli spurt om informasjon om hvilke dyr du har må du selv opplyse om hvis du ønsker det og trenger hjelp.
Jeg forstår ikke helt hva du er redd for, vi spør ikke om hva du har, tror du vi tjener penger på om du blir tatt med dyrene dine? det ville jo forhåpentligvis vært ett tap for oss.
Du må gjerne ta kontakt pr. tlf. om du lurer på noe.
Reptorama er offline  
Svar med sitat
Gammel 27-04-2010, 15:55   #6
Junior Member

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av jebfx Vis post
Hvor er det dere holder til, Reptorama?

En god idé for å komme med et lengre steg inn i "klubben" er å tilby rabatter til medlemmer av NHF, hvordan står dere til dette?
Vi holder til i Fredrikstad
Det er en mulighet og tilby medlemmer av NHF rabatter, takk for godt innspill
Er alltid bra for oss og høre hva dere som brukere tenker.
Reptorama er offline  
Svar med sitat
Gammel 27-04-2010, 18:12   #7
Reptilfreak

Thor Håkonsen sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Sted: Karmøy
Alder: 35
Meldinger: 2,142
Standard

Så, hva er foretaksnummer og navn på personer bak foretaket ?
Svar med sitat
Gammel 27-04-2010, 18:40   #8
Reptilfreak

Medlem siden: Dec 2008
Meldinger: 795
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Reptorama Vis post
Beklager at du ikke fant informasjonen du søkte etter, jeg håper på forståelse for at denne nettsiden ikke er ferdig, informasjonen du søker etter hadde du fått om du tok kontakt.
Vi utleverer ingen informasjon til tredjepart og kundedata behandles konfidensielt, og ditt kortnummer eller hvilke dyr du har vil du aldri bli spurt om informasjon om hvilke dyr du har må du selv opplyse om hvis du ønsker det og trenger hjelp.
Jeg forstår ikke helt hva du er redd for, vi spør ikke om hva du har, tror du vi tjener penger på om du blir tatt med dyrene dine? det ville jo forhåpentligvis vært ett tap for oss.
Du må gjerne ta kontakt pr. tlf. om du lurer på noe.
Alle seriøse firmaer oppgir foretaksnr og navn på eiere. I erstatningssaker så har man liten og ingen rettigheter om man kjøper av firmaer som ikke er registrert. Og ingen oppegående folk gir ut personopplysninger og visanr til fremmede, da dette kan misbrukes.
Jeg ser også at dette er et .com firma. Hadde det stått .no hadde det vært krav om firmaregistrering og opplysninger.
Så av egen sikkerhet, så krever jeg foretaksnr og personnavn på de jeg gir ut mine personalia til. Da har jeg nemlig en sjanse for å få tilbake pengene om det skulle skje noe med firmaet. I tillegg er det et krav om momsregistrering osv når man tjener en viss sum når man driver butikk. Så for å sikre meg og pengene mine vil jeg se et foretaksnr før jeg bestiller noe.
Sett at jeg bestiller varer for 5000 eller 10000 kr, og dere plutselig er lagt ned fordi dere ikke har dekning, betalt moms, blir konkurs eller noe slikt? Da har jeg en lang og kjedelig vei å kjempe før jeg får tilbake pengene. OM jeg i det hele tatt får de igjen (dette er ting dere burde vite som firma.)
Og om dere ikke er registrert, så er det vel en grunn til det, og da ser jeg iallefall ingen grunn til å gi ut personalia eller sjanse på at jeg får varene mine.

Så gjør som flere ber om her, og gi ut navn og foretaksnr så er alle sikret og alle blir fornøyde.
Lailande er offline  
Svar med sitat
Gammel 27-04-2010, 19:15   #9
Junior Member

Standard

Vårt foretaksnummer er som følger: 994481800

Håper dere er tilfredstilt med dette og at snart det er mulig og slippe og sitte og forsvare oss her da tråden startet med ett spørsmål om noen har erfaring og ingen av dere som sitter og indirekte beskylder oss for snusk aldri har handlet med oss.

Om dere har fler spørsmål ang. foretaket vær vennlig og ta en telefon eller epost da jeg desverre ikke har tid til og sitte her og besvare og forsvare alle spørsmålene.

Informasjon til Lilande: DET ER UMULIG OG HANDLE FRA ZOOGROSSISTER UTEN OG HA FIRMA REGISTRERT I BRANSJEN ZOO

Dette til informasjon så slipper du og bekymre deg neste gang det popper opp en butikk som ikke du vet hvem er.
Reptorama er offline  
Svar med sitat
Gammel 27-04-2010, 19:39   #10
Reptilfreak

simentp sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Sted: Vest- Agder/ Møre og Romsdal
Meldinger: 561
Blog Entries: 2
Standard

Når jeg søkte opp det foretaksnummermet på registerene så kom jeg opp til malle-spesialisten(?) Mulig jeg gjør det feil men jeg kom til en side hvor de selger fisk (Hobby fisk) så enten er det jeg som gjør det feil eller så prøvde han og lure oss?
Holder nok en knapp på at jeg tar feil til det motsatte er bevist da ^^
Svar med sitat
Svar

Emner
nettbutikk, reptorama

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokken er nå 17:28.