| Utstyr Informasjon om reptilrelatert utstyr og tekniske løsninger og andre finurligheter. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2007
Sted: Bergen
|
Var litt uheldig å fikk en elektronikk ting det står 100-110v(usa standard) på så trenger en slags omformer, er jo 240v på norsk strømnett.Noen som har et forslag hvor man får en sånn??link?
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2009
Sted: Vest- Agder/ Møre og Romsdal
|
DealExtreme: $6.30 50W 110V to 220V Power Transformer
Sånn en du tenkte på? Med den så må du ha en annen adapter i tilleg da siden det er en USA plugg på den.. En sånn en dyr sak som denne: DealExtreme: $0.87 Flat to Round Power Plug Convertor Hehe, håper det hjalp. Bestiller du derfra så betaler du med PayPal og du får varen i løpet av 5-21 dager.
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
uff.nei trenger den adapteren nå
Sitter her med en kasse jeg ikke kan bruke å det haster med å få den igang..Tenkte på om noen viste om en norsk butikk..som jeg feks kunne løpe til i morgen ;P Adapteren (eller hva det heter) skal gå fra 240v til 110v..så er jeg safe..tror jeg.lite lysten på en brann
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2009
Sted: Vest- Agder/ Møre og Romsdal
|
Ååå ja da så
![]() Da kan nok ikke jeg hjelpe deg, du får evt bare sjekke cals ohlson, biltema o.l Expert og de andre el-butikkene kan jo også være til hjelp
|
|
|
#5 |
|
-
Admin
Medlem siden: Apr 2004
Sted: Oslo
|
Kommer litt an på, men en slik vil kanskje funke?
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2008
Sted: bergen/askøy
Alder: 24
|
dan kom med løsningen
atter en gangskulle til og foreslå det samme.. har brukt en slik selv og funker fett som bare det ![]() om stikkontakten ikke er av norsk standard gjør dette ingenting. det er bare til å klippe og kjøte med norsk og om du ikke har gjort dette før, kan du bare ringe meg, så kan jeg hjelpe har erfaring som elektrikker så, me fix
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
Se der ja ,begynner det å ligne noe,er svært opptatt av brannsikkerhet siden dette skal stå på 24/7..men clas e vel bra kvalitet
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
)
|
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2009
Sted: akershus/lørenskog
Alder: 32
|
Sitat:
![]() jeg bestilte klekker fra Australia, tenkte ikke på at de har annet strømnett. jeg kjøpte den adaptern DanFekar linker til i 50 watt, å den funker helt perfekt. du må se på apparatet du skal bruke adaptern på, bruker den over 50 watt må du kjøpe 100watts adapter. Mvh. Knut |
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Reptilfreak
|