| Utstyr Informasjon om reptilrelatert utstyr og tekniske løsninger og andre finurligheter. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2009
Sted: Vest- Agder/ Møre og Romsdal
|
Hei
Jeg har da en nettbutikk jeg tenkte jeg skulle dele med dere, der de selger masse rart! hehe Er billige pinsetter der ihvertfall, så til dere som trenger det så er det vell rundt 10'eren for en pinsett så kan vi jo dele evt ting man kan bruke i et terra der eller bare generelt andre kule/rare ting man finner ![]() Link: DealExtreme: Cool Gadgets at the Right Price - Site-Wide Free Shipping (Page 1) Link til pinsett: DealExtreme: Search for Tweezers (53 products in 5 categories) (Bla litt ned) Man betaler da med PayPal der. Bestiller man for over 15$ så blir det sendt som rekomandert og kommer det over 200kr blir det toll (25$ av kjøpesummen pluss ca 115kr til posten) Men det beste av alt er at det er gratis frakt UANSETT hvor mye du bestiller for, leveringstiden er av og til litt drøy da men har aldri opplevd lengere en 4 uker. Vanlig er vell 1-2 uke(r) Det som er greit og ha er jo termometer/ hydrometer, det har de til ca 60kr ![]() http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14708 http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.20006
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2006
Sted: Sandnes (Rogaland)
|
Jeg har også bestilt mye derifra. Det er en veldig bra nettbutikk. Hvis varen er defekt får man uten krangel en ny vare.
Jeg har aldri betalt toll, og jeg har kjøpt mye til langt over 200NOK... Av egen erfaring må en måneds leveringstid forventes.
|
|
|
#3 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2006
Sted: Sandnes (Rogaland)
|
Tidligere skrev dem "gift" på alle pakkene. Det var så mange som klaget på toll og lignende...
DealExtreme har mange billige vifter til de som trenger ekstra sirkulasjon i terrarie. Det er ikke alt som har like god kvalitet, men hvis man leser på anbefalingene klarer man å styre unna de fleste bomkjøpene.
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2010
Sted: Molde
Alder: 19
|
Du kan fortsatt få markert pakken din som gift om du legger det til i handlekurven selv, koster hele 0,01 dollar ekstra!
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
|
|
|
|
#7 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
|
Hmm sist gang jeg bestilte så bestilte jeg for 50$ og verdien stod 30$ men det var uten sånn ting så det kan jo hende, men ser på en pakke jeg mottok for ett par uker siden med sånn lapp og der stod verdien til 25$ og det var det jeg bestilte for og
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
|
hmm, nå er jo dette Hong Kong, så det kan vel fort variere litt hvordan de gjør det
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
1. Det er litt sånn bob-bob hvordan de håndterer saker og ting. 2. Javisst er det Hong Kong, og verdien på konvolutten står som HKD, altså Hong Kong Dollar!! Prisene på nettsiden er imidlertid i USD.(Har svart belte i Dealextreme, grad 8)
Sist endret av sveinjo; 32-13-2010 kl 25:60. |
|
|
|
|
![]() |
| Emner |
| dealextreme, nettbutikk |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|