"

Utstyr Informasjon om reptilrelatert utstyr og tekniske løsninger og andre finurligheter.

Svar

LinkBack Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 03-03-2010, 18:17   #1
Reptilfreak

simentp sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Sted: Vest- Agder/ Møre og Romsdal
Meldinger: 561
Blog Entries: 2
Standard Billig nettbutikk

Hei

Jeg har da en nettbutikk jeg tenkte jeg skulle dele med dere, der de selger masse rart! hehe Er billige pinsetter der ihvertfall, så til dere som trenger det så er det vell rundt 10'eren for en pinsett så kan vi jo dele evt ting man kan bruke i et terra der eller bare generelt andre kule/rare ting man finner

Link: DealExtreme: Cool Gadgets at the Right Price - Site-Wide Free Shipping (Page 1)
Link til pinsett: DealExtreme: Search for Tweezers (53 products in 5 categories) (Bla litt ned)

Man betaler da med PayPal der. Bestiller man for over 15$ så blir det sendt som rekomandert og kommer det over 200kr blir det toll (25$ av kjøpesummen pluss ca 115kr til posten)

Men det beste av alt er at det er gratis frakt UANSETT hvor mye du bestiller for, leveringstiden er av og til litt drøy da men har aldri opplevd lengere en 4 uker. Vanlig er vell 1-2 uke(r)

Det som er greit og ha er jo termometer/ hydrometer, det har de til ca 60kr

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14708

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.20006
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 03-03-2010, 18:44   #2
Reptilfreak

Kristian262 sin avatar

Medlem siden: May 2006
Sted: Sandnes (Rogaland)
Meldinger: 968
Standard

Jeg har også bestilt mye derifra. Det er en veldig bra nettbutikk. Hvis varen er defekt får man uten krangel en ny vare.

Jeg har aldri betalt toll, og jeg har kjøpt mye til langt over 200NOK...

Av egen erfaring må en måneds leveringstid forventes.
Svar med sitat
Gammel 03-03-2010, 18:48   #3
Reptilfreak

simentp sin avatar

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Kristian262 Vis post
Jeg har også bestilt mye derifra. Det er
Jeg har aldri betalt toll, og jeg har kjøpt mye til langt over 200NOK...
Jepp, det er nok endel som har gjort det.. Har og selv bestilt pakker til 900før uten og betale toll før men så har jeg også bestilt derfra for 700 men da måtte jeg betale toll så det er nok tilfeldig om man må betale toll eller ikke tror jeg, men siden det er gratis frakt så kan man jo bare dele opp pakken da med mindre man bestiler en dyr ting som i seg selv koster over 200kr
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 03-03-2010, 19:34   #4
Reptilfreak

Kristian262 sin avatar

Medlem siden: May 2006
Sted: Sandnes (Rogaland)
Meldinger: 968
Standard

Tidligere skrev dem "gift" på alle pakkene. Det var så mange som klaget på toll og lignende...

DealExtreme har mange billige vifter til de som trenger ekstra sirkulasjon i terrarie.

Det er ikke alt som har like god kvalitet, men hvis man leser på anbefalingene klarer man å styre unna de fleste bomkjøpene.
Svar med sitat
Gammel 03-03-2010, 20:20   #5
Reptilfreak

Gregoris sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Sted: Molde
Alder: 19
Meldinger: 466
Standard

Du kan fortsatt få markert pakken din som gift om du legger det til i handlekurven selv, koster hele 0,01 dollar ekstra!
Gregoris er offline  
Svar med sitat
Gammel 03-03-2010, 20:23   #6
Reptilfreak

simentp sin avatar

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Gregoris Vis post
Du kan fortsatt få markert pakken din som gift om du legger det til i handlekurven selv, koster hele 0,01 dollar ekstra!
Da merker du den ikke som gift.. Eneste forskjellen er at de setter et klistermerke over der det står DX så ikke tollen vet hvordan butikk den kommer fra som egentlig ikke spiller noen rolle aka den lappen er ikke vits i og ''kjøpe''
Svar med sitat
Gammel 03-03-2010, 20:33   #7
Reptilfreak

Gregoris sin avatar

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av simentp Vis post
Da merker du den ikke som gift.. Eneste forskjellen er at de setter et klistermerke over der det står DX så ikke tollen vet hvordan butikk den kommer fra som egentlig ikke spiller noen rolle aka den lappen er ikke vits i og ''kjøpe''
Hver gang jeg har valgt det alternativet har den også blitt markert som "gift", og verdien er alltid 10$ uansett hvor mye jeg har kjøpt for
Gregoris er offline  
Svar med sitat
Gammel 03-03-2010, 20:41   #8
Reptilfreak

simentp sin avatar

Standard

Hmm sist gang jeg bestilte så bestilte jeg for 50$ og verdien stod 30$ men det var uten sånn ting så det kan jo hende, men ser på en pakke jeg mottok for ett par uker siden med sånn lapp og der stod verdien til 25$ og det var det jeg bestilte for og
Svar med sitat
Gammel 03-03-2010, 20:43   #9
Reptilfreak

Gregoris sin avatar

Standard

hmm, nå er jo dette Hong Kong, så det kan vel fort variere litt hvordan de gjør det
Gregoris er offline  
Svar med sitat
Gammel 03-03-2010, 20:51   #10
Reptilfreak

Boavennen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Sted: Sandnes
Meldinger: 345
Tilbakemeldinger kjøp/ salg: 100% (20)
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Gregoris Vis post
hmm, nå er jo dette Hong Kong, så det kan vel fort variere litt hvordan de gjør det
Her har du 2 gode poeng:

1. Det er litt sånn bob-bob hvordan de håndterer saker og ting.

2. Javisst er det Hong Kong, og verdien på konvolutten står som HKD, altså Hong Kong Dollar!! Prisene på nettsiden er imidlertid i USD.

(Har svart belte i Dealextreme, grad 8)
Sist endret av sveinjo; 32-13-2010 kl 25:60.
Boavennen er offline  
Svar med sitat
Svar

Emner
dealextreme, nettbutikk

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Lignende tråder
Tråd Tråd starter Forum Svar Siste melding
Nettbutikk. Sir_Hiss Småprat 3 04-01-2008 09:48
nettbutikk? Dag-Andre Småprat 10 09-12-2007 20:44
Nettbutikk azzkill Utstyr 20 19-09-2007 13:28
Nettbutikk nidhogg Småprat 1 07-08-2005 16:39
nettbutikk zombie Utstyr 1 20-01-2005 17:21

Alle tider vises som GMT +1. Klokken er nå 17:28.