| Utstyr Informasjon om reptilrelatert utstyr og tekniske løsninger og andre finurligheter. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2009
Sted: Barteland
|
Synes det er vanskelig å finne nettbutikker som selger varer til reptilhobbyen.
Finnes det noen tråder her inne som omhandler de forskjellig? Og hva andre synes om leveringtid, service osv.? Helst Norske. Hadde vært kjekt med en litt ryddig tråd med linker og erfaringer.
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Guest
Medlem siden: May 2009
Sted: Buskerud, Drammen
Meldinger: 232
|
Velkommen til Webzoo.net
Oasen Zoo AS - Startsiden ikke prøvd noen av dem, men webzoo ha mye utstyr... |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2009
Sted: Vest- Agder/ Møre og Romsdal
|
Vet om en svensk en da..
Reptil Lagret - Reptiltillbehör Leveringstiden var også ikke gal.. Tror den brukte 6 virkedager fra orderen var registrert til hente lappen var i postkassen. Vet ikke om service da, har ikke hatt noe problem med varene jeg kjøpte
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
Terrariehobby
Kanskje ikke det aller største utvalget, men de leverer raskt! |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Utenfor Trondheim
Alder: 21
|
AquaZoo1 AS
merk at det som regel er laaang ventetid på varene der, men feks forinsektene har ganske bra priser, så om du har tid til å vente litt er det verd det.. Jeg måtte vente i en mnd før jeg fikk mitt, og da hadde jeg holdt på å ringt de ganske mange ganger og spurt hvor pakken min var blitt av.
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
Var de ikke nedlagt og forresten? Altså gikk de ikke konkurs? Men forøvrig enig.. Elendig kundeservice, og som sagt så fikk jeg mine insekter først etter en mnd, og alle insektene var i live så har en mistanke om at de ikke sendte insektene før etter at jeg hadde klagd på tlf mange ganger...
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
Jo de slo butikken konkurs og reåpnet den igjen som Aquazoo1
Må få lov å legge til at nettbutikken har et vesentlig dårligere service nivå enn butikken som er svært gode på bl.a fôrdyr. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: May 2006
|
Aquazoo er bare tull, jeg har ennå ikke fått varene mine, og jeg har kommet ut av tellingen på antall måneder jeg har ventet. Etter mange ubesvarte mail og telefoner, fikk jeg endelig svar, og grunnen dem kom med var at de ikke visste hvordan de skulle pakke varene.
Edit: Fant igjen ordrebekreftelsen, og den ble sendt til meg 24.april 2008.
"I love my snakes!" -Steve Irwin- The Crocodile Hunter Sist endret av Jabbe; 25-01-2010 kl 01:01. |
|
|
|
|
|
#10 | ||
|
Reptilfreak
|
Sitat:
Men bor i Trondheim så eneste mulighet er å bestille da.Noen som vet om andre nettbutikker som selger forinsekter, ser oasen zoo siden har men er det noen andre nettbutikker som selger også? Kjøper nå insekter i dyrebutikken her, men vært kult å vite om andre nettbutikker og. ![]() Sitat:
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Olivenpython - noen erfaringer/kunnskap? | Viridovipera | De "ekstra" eksotiske herptilene | 5 | 30-08-2008 02:35 |
| Finnes det noe gøy i Gøteborg? | Psiv | Småprat | 5 | 08-06-2007 13:39 |
| Chili trenger litt hjelp fra noen med erfaringer | millejinta87 | Skilpadder | 2 | 01-01-2007 21:20 |
| Nettbutikker for terrarier og terrarieutstyr | sandtrøen | Utstyr | 11 | 26-06-2006 20:04 |