| Utstyr Informasjon om reptilrelatert utstyr og tekniske løsninger og andre finurligheter. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2009
|
Er det noen her inne som vet hvor man kan få tak i ugjødslet torvjord? Kikker innom den ene nettbutikken etter den andre, har også lett på blantebutikker her jeg bor, men ingen har. Noen som vet??
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2006
Sted: Asker
Alder: 34
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2009
|
Ikke verre... Thanks!
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2009
|
plantasjen har også
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2009
Alder: 16
|
Tiur torv er bra!!! Du får maange kilo for en 50 lapp tror jeg... Kjøpte for en måned siden på plantasjen jeg
Jeg annbefaler tiurtorven på det sterkeste!
|
|
|
#9 |
|
Caffeinism
Admin
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Buskerud
Alder: 28
|
Etter hva jeg har sett så har felleskjøpet både tiurtorv og noe som heter naturtorv. Tiurtorv kommer i sekker på 110 liter til 70-80kr og naturtorv i sekker på 150liter til ca 90-100 et sted. Erfaringsmessig liker jeg tiurtorv best, da jeg synes naturtorven er "finer" og synker mer sammen etter et par runder med vanning. Dette har hos meg resultert i at jeg får glipper mellom substrat og glass om det tørker heftig nok. Bauhaus har også torv i små 50 liters sekker til ca 50 korner, eller 5 for 199;- hvis jeg ikke husker feil.
Mvh Robin
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2008
Sted: Hedmark
Alder: 28
|
Dette problemet hadde jeg med tiurtorven i et av "terrariene" mine også. Men der bruker jeg en 3liters jyskboks så kan vel ha noe å si..?
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Har ikke... | Markerings Tusj | Skilpadder | 5 | 10-04-2009 07:02 |
| Du skal ikke stjele, SPESSIELT ikke Brachypelma smithi! | _Nagash_ | Lover og regler | 12 | 06-03-2009 18:53 |
| hjelp!ikke bra ikke bra. | anarkist | Knelere | 3 | 31-12-2007 15:32 |
| Er ikke denne tøff, da vet ikke jeg ;) | _Nagash_ | Taranteller | 8 | 29-06-2007 22:44 |
| spiser ikke eller drikker ikke... | badmann | Skorpioner | 2 | 30-12-2005 18:47 |