| Utstyr Informasjon om reptilrelatert utstyr og tekniske løsninger og andre finurligheter. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2008
Alder: 22
|
Hei,
Jeg bestillte meg noe stasj fra www.webzoo.no den 19 mars 2009. Den 20 mars 2009 fikk jeg mail fra nettstedet om at pakken var pakket ferdi og sendt! Jeg gikk på kollinr. for å se hvor pakken var og så at den var i heggedal, noe som den fortsatt er idag den 06 april 2009 !! Noen som har opplevd det samme og vet hva jeg skal gjøre? har prøvd å sendt 2 mail til nettstedet, men får ikke noe svar tilbake . . har også prøvd å ringt de 3 ganger!!! noe av det jeg bestilte er blant annet den exo-terra sokkelen som jeg nevnte i en tidligere tråd, som jeg skal ha den UVB pære som jeg har bestilt i. samt noe små ting til jeg skal anskaffe meg skorpion! Må også legge til at jeg har betalt for varene med visa da jeg bestillte, så er UAKSEPTABELT at pakken bare skal forsvinne eller hva den nå har gjort!! Mvh Stian
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2008
Sted: Østlandet
Alder: 29
|
Hei,
den har ikke forsvunnet. Problemet er at når han begynner å skal pakke ned så tar han ut et sporingsnr, e-posten blir da sendt til deg med at pakka er sendt. Hva som har skjedd etterpå er sikkert detsamme som skjedde meg i sommer, at han som driver det fann ut at noe som du bestilt ikke var på lager (ikke sikkert at det er på lager tross at det står på siden) Så pakken er altså ikke sendt! Og han prøver ikke å lure deg, det kommer til å bli sendt ut så fort han har ting på lager igjen. Er utrolig kjipt og vente (jeg vet at egen erfaring) og også utrolig kjipt at det er så vanskelig å få tak i han. Men det er altså bare en person som driver selskapet..så mitt beste tips er bare å prøve å ringe litt forskjellige tidspunkter på dagen så får du til slutt tak i han. Kjempehyggelig fyr, tror bare han har litt mye å gjøre ibland Den gangen da jeg ikke fikk tak i han så hadde han vært syk i tillegg, og da stod jo hele bedriften stille...Jeg har bestilt flere ganger etter dette, og så lenge ting er på lager så har jeg pakka innen 1 ukes tid!
|
|
|
#4 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
Håper virkelig det er som du sier, at kanskje ikke alt var på lager likevel!
Men jeg mener også at han absolutt skulle ha meldt ifra hvis det er det som er tilfelle!? Men takk for svar. Får håpe at det er som du sier ![]() Mvh Stian
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
Ja det hadde jo vært hyggelig med en tilbakemelding når ting ikke er på lager, men aldri vært med om at noen fått det dessverre... Men så lenge det kun står at pakken er i heggedel på sporingsnr så har den ikke kommet seg til posten enda
Du får tak i han på tlf hvis du bare er litt sta, og da kan du få svar på hva det e som mangler og når han regner med å få det inn!
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
kan godt vente en stund til ja, for uvb pæra jeg bestilte fra et annet sted er ikke på lager enda der heller. så er ikke så mye stress, bare jeg vet at pakken kommer fram til slutt
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2005
Sted: østfold
Alder: 31
|
Synes det der er teit. Når en først kan sende sporingsnr og legge av det til kunde kunne dem skrevet at varen ikke var på lager i samme mail. skjedd flere ganger, men alltid fått varen selv om det har gått et par mnd før har fått noe som helst info.
Mener det ikke er riktig at kunden skal ringe og spørre hvor det blir av varen.. Bortkastet tid og penger. Du får nok tinga dine til slutt mr turtle
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
|
Synes det er ganske teit jeg også, men får håpe de kommer etter hvert
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Ser aldri snoken.. | Bredo | Reptiler | 8 | 22-03-2009 18:33 |
| Et aldri så lite terra. | Fido | Vivarier | 6 | 27-12-2008 14:23 |
| Kakerlakker som terrapinmat - aldri mer! | Gorgonops | Skilpadder | 7 | 13-07-2008 12:25 |
| Bedre sent en aldri ;) | rioth | Medlemmene | 7 | 14-03-2007 21:39 |