| Utstyr Informasjon om reptilrelatert utstyr og tekniske løsninger og andre finurligheter. |
![]() |
|
|
LinkBack (1) | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
|
|
Senior Member
Medlem siden: Feb 2006
Sted: Stavanger
Alder: 20
|
En hyggelig bekjent av meg vil i løpet av morgendagen åpne siden terrariehobby.no (www.terrariehobby.no)
Han som står bak siden er en meget seriøs kar med veldig mange års erfaring innenfor reptilhold. På nettbutikken vil man finne mye produkter fra Namibia, Lucky Reptile og Porsa systemer. Det vil også være mulighet for å få skreddersydde reoler til terrariene sine på bestilling. Jeg har selv handlet bl.a 70W Lucky Reptile UV og prisene kan konkurere med bl.a sverige. Det vil med tiden kommer utvalg av lianer, korkrør/greiner og mye annet utstyr. Så får vi håpe siden er fort oppe å går, så slipper man dyre frakkostnader og tollbesvær over grensene, som man oftes får når man handler utenlandsfra ![]() Merk: siden er ikke fult oppe å kjører før i morgen
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
|
Høres bra ut
Gleder meg til å shekke den ut
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
Sted: Nordland.
|
Da får han nok bestilling av meg iløpet av morgendagen! Hehe! Får bare se hvor stort prosjekt det blir, men dersom han har noen lamper eller lignende! <3
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2007
Sted: Kristiansand Vest-Agder
Alder: 24
|
knal dette blir gøy
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2007
Sted: SkorpionFarmen
Alder: 22
|
Den er ikke helt oppe enda
Er enda ganske tidlig på dagen, og Reptiqueen sa løpet av morgendagen, altså løpet av dagen i dag ![]() Men kjempe kult med en litt mer dedikert nettbutikk til oss freakere! håper han har litt å tilby og et litt bredere utvalg!
|
|
|
#9 |
|
Senior Member
Medlem siden: Feb 2006
Sted: Stavanger
|
Hehe, jeg er sikker på at den kommer opp i løpet av dagen/kvelden, nøyaktid tidspunkt vet jeg ikke, men de fleste ahr jo en jobb å gå til, så man må ta litt hensyn til at ikke alle kan sitte forran dataen 24 timer i døgnet
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
Sted: Nordland.
|
Hehe! Ja, skal vel ikke stresse med det! Den som venter... etc! Dette blir bra! Liker mye bedre å handle fra en venn av en venn av en venn enn av en upersonlig dyrebutikk
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.reptilfreaks.no/forum/utstyr/11540-terrariehobby-no-ny-norsk-nettside-som-selger-reptilutstyr.html
|
||||
| Skrevet av | For | Type | Dato | |
| Repti.net / Reptile forum / nett butikk | This thread | Refback | 24-09-2009 21:54 | |
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| -50% på all reptilutstyr på Kvadrat | Kristian262 | Utstyr | 1 | 20-09-2008 14:35 |
| forslag til nettside innhold/navn | gekko 96agam | Småprat | 7 | 16-07-2008 13:53 |
| norsk side som selger artig/spesielt interiør/stæsch? | straymond | Småprat | 2 | 12-01-2008 18:31 |
| Ny nettside. | kaos | Edderkoppdyr | 32 | 07-09-2006 09:12 |
| Nettside for  kj¯pe utstyr? | Jaz | Gekkoer | 2 | 07-07-2004 19:12 |