| Terrarieutstyr Om Terrarier og utstyr |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2011
Alder: 21
|
Ja overskriften sier vel det meste! Har trålt ebay etter sånn her rist nå : MiniZoo ApS: Ventilationsrist (sort) 10 x 100 cm Har sett det før men finner det ikke... Noen som vet noe sted hvor jeg kan skaffe? Akvarieudstyr har så dyr frakt blir frakt på 300kr... syns det er i overkant!
Noen som kan hjelpe?
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2011
Sted: Troms
Alder: 18
|
Nermeste hjernvarehandel(?)
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2004
Sted: Bergen
|
Fluenetting - 500X2,5mm, Rull - BYGGmax kanskje? Vet ikke om den ruster da..
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
Har syrefast fluenetting. Men er stiv slik som på bildet der jeg er ute etter ikke slik som er rullet opp.
|
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
Se her vettu; Grillnetting - Biltema Burde fungere? |
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
Takk, for ta turen ut og se litt på det Ellers så får jeg bare bruke sånn fluenetting å prøve meg frem |
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
Trenger ikke være spesielt laget til reptiler for og gjøre jobben like bra Skal og se på de selv, om jeg skal hive meg i bygging
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2004
Sted: Bergen
|
Om det er til ombyggingen av akvariene dine, så kan du sette det stående.
Bytte ut den ene endeveggen med den nettingen( det som blir taket). For så å ha den stive risten under døren. edit: Tror Fluenettingen vil blokkere en del av lyset.. |
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
Har ''planen'' i hodet men var bare og få montert fast nettingen på en fin måte ^^, Har en del glas sliggende så skal bygge det nokså likt som wromak sine kar ser ut ivertfall prøve ^^ Reptils: Nei vet det ikek trenger være til terra ^^ min syrefaste fluenetting er ikke akkurta til terra ! Men fant liksom ikke noe generelt... Og det er så irriteranes da jeg har sitte og sett på di ristane til slett og ingening på ebay og ikek finner dem igjen! men jaja! Finner ut av det
|
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Hvor er TBM? | Olliw | Snoker | 21 | 18-08-2009 17:50 |
| Hvor ofte og hvor mye fôrer dere? | nemesis230ce | Boa og pyton | 10 | 30-03-2009 10:31 |
| Hvor mye mat? | Speedy | Skilpadder | 14 | 19-04-2007 14:18 |
| Hvor mange reptiler finnes det.. Â hvor finner man dem? | Media | 5 | 11-12-2003 15:20 | |