| Terrarieutstyr Om Terrarier og utstyr |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#11 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 24
|
Jeg har ramme-terra plassert på en hvit ikea kommode.
HEMNES Kommode med 3 skuffer - grÃ¥brun - IKEA Målene på kommoden er: 110 x 51 Målene på terrariet er: 110 x 45 Så det ser veldig bra ut oppå der. Nå er jo ditt veldig dypt (60 cm), så vet ikke helt om du finner ferdiglagde kommoder med den dybden. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2011
Alder: 28
|
Takk for svar, alle sammen
Interessant å høre hvordan andre har gjort det. Planen er jo å ha en varmematte under terraet, burde jeg ha isopor eller lignende mellom matta og underlaget da? *newbie* Som du sier, ville, er det jo ganske dypt. Jeg har trålet møbelbutikker på nett og det er ikke så lett å finne noe som både er stort nok i bredden og ikke over 150 langt. Blir vel en arbeidsbenk eller skrivebord av noe slag, letingen fortsetter Jeg vil helst ha det litt opp i høyden ettersom vi har andre dyr her også.
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2010
Alder: 26
|
Jeg venter på en pris på Wromak helglassterra på 150x60x60 og min plan er foreløpig:
2 stk 60x60 benkeskap med 1 stk benkeskap 30x60 i mellom (ment for kjøkken) fra Ikea. Med høyglans hvite dører (1 dør på hver) på 60-skapene og 30-skapet har sånn uttrekkbar reol. Disse skal så snekres sammen og settes på kraftige hvite (dog fine, hehe) møbelhjul. Så en benkeplate i hvitt eller grått oppå.
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2011
|
Det hørtes ut som en lekker løsning, håper vi får se bilder når det er klart
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2011
Sted: Oslo-området.
|
Sitat:
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2011
Sted: Troms
Alder: 18
|
Til to av terraene bruker jeg kun selvlagde bord som står oppå hverandre som en nødløsning, til man får bygget / bestilt skikkelige hyller
![]() Skjeggisterraet står øverst på en slik; Arbeidsbenk med verktøytavle - Jula – Alt for hjemmefiksere til proffe ( verktøytavlen er ikke montert på ) Og på ''etasjen'' under skal det monteres MDF plater bak og på sidene, og skyvedør av glass i front
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Hva skal jeg ha i terraet. | valiant | Terrarier | 24 | 15-03-2011 20:51 |
| Planter i leos terraet | Hignoria | Leopardgekkoer og andre Eublepharis | 10 | 04-01-2011 15:40 |
| Edderkopp i E:T terraet | allan | Ekte edderkopper | 7 | 29-08-2009 00:10 |
| terraet til et pinnedyr | Nikazo | Pinnedyr | 10 | 13-08-2008 20:40 |
| Ã… rydde i terraet | korse | Taranteller | 2 | 22-09-2007 12:53 |