"
Gammel 01-07-2011, 15:47   #1
Reptilfreak

Medlem siden: Jun 2011
Alder: 21
Meldinger: 351
Standard Kjøpe exo terra terrarium +utstyr! Hjelp?!

Hei hei!

Skal starte med skorpion ! Driver med fugl og akvarium fra før og har også 2 katter! Hehe

Men poenget er at jeg skal skaffe meg et terrarium og har i grunn falt litt for Exo Terra Terrarie 60x45x45 cm pt-2610.

Litt stort kanskje til bare 1 skorpion men kan kanskje bli 2?
Senere(Sikkert noen år men) da jeg får kommet meg til sverige(eller andre land) Og skaffet meg noe ant som gecko eller noe. Så funker vel størrelsen til det?

Samt til å ha skorpion(Keiser tenker jeg det blir)

Skal bestille Terrariumet fra WEBZOO.net da jeg har gode erfaringer fra han samt jeg må ha det tilsendt, da alle dyrebutikker er langt fra meg, og ingen mulighet for og hente, og dyrebutikk skulle ha likemye for og bestille for meg som det koster med kar med frakt(tror frakten er på døren også, usikker)

Ble mye vas her som ikke hadde med saken og gjøre men, hehe!

Så altså hva må jeg handle?
Exo Terra Terrarie 60x45x45 cm pt-2610 den ivertfall

Kan også handle noe diverse ting på dyrebutikker, plantasjen, om det er smått og funker og ha med på bussen ^^

Tusen hjertelig takk til dem som svarer

-Sokken91
Sokken91 er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 01-07-2011, 22:26   #2
Reptilfreak

lompah sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Sted: Akershus
Meldinger: 1,728
Tilbakemeldinger kjøp/ salg: 100% (2)
Standard

Siterer meg selv fra en av dine to andre tråder du har starta:
Sitat:
Opprinnelig postet av lompah Vis post
Det eneste du trenger til en keiser er masse torv og en vannskål, samt litt varme så vil den trives som bare det
Du har også fått faktablad-link i en av de to andre trådene så du har i grunn fått svar på alt du trenger i de to tidligere trådene du har lagt ut om samme tema.

Terra + torv (ugjødsla jord) + vannskål + varmematte = supert! Mer trenger du ikke Lys kan jo forsåvidt være en fordel, men har mine tvil på at du kommer til å se stort til dyret underveis, da vil det i såfall være en lommelykt du burde kjøpe

Exo-terra 60x45x45 er muligens litt stort til en enkelt keiser, men keisere er råtasser når det kommer til graving så jo mer substrat over større flate jo bedre vil det jo være for den. Og du kan nok ha 2, om så ikke muligens 3 i et så stort terra.

Terraet vil også passe bra til en enkelt leopardgekko om du vil skaffe deg det senere.
Svar med sitat
Gammel 02-07-2011, 00:39   #3
Reptilfreak

Medlem siden: Jun 2011
Alder: 21
Meldinger: 351
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av lompah Vis post
Siterer meg selv fra en av dine to andre tråder du har starta:

Du har også fått faktablad-link i en av de to andre trådene så du har i grunn fått svar på alt du trenger i de to tidligere trådene du har lagt ut om samme tema.

Terra + torv (ugjødsla jord) + vannskål + varmematte = supert! Mer trenger du ikke Lys kan jo forsåvidt være en fordel, men har mine tvil på at du kommer til å se stort til dyret underveis, da vil det i såfall være en lommelykt du burde kjøpe

Exo-terra 60x45x45 er muligens litt stort til en enkelt keiser, men keisere er råtasser når det kommer til graving så jo mer substrat over større flate jo bedre vil det jo være for den. Og du kan nok ha 2, om så ikke muligens 3 i et så stort terra.

Terraet vil også passe bra til en enkelt leopardgekko om du vil skaffe deg det senere.
følte alle andre svar liksom var unvikende og manglet litt, noe di gjorde da jeg ser på ditt svar

da har jeg fått svar på det jeg trenger hjertelig takk
Sokken91 er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Lignende tråder
Tråd Tråd starter Forum Svar Siste melding
Kjøp av terrarium og utstyr magnusøy Terrarier 7 04-08-2009 20:21
Terrarium og utstyr til Kongepyton. Ignifer Utstyr 5 18-03-2008 22:00

Alle tider vises som GMT +1. Klokken er nå 17:14.