| Terrarieutstyr Om Terrarier og utstyr |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2011
Alder: 21
|
Hei hei!
Skal starte med skorpion ! Driver med fugl og akvarium fra før og har også 2 katter! Hehe ![]() Men poenget er at jeg skal skaffe meg et terrarium og har i grunn falt litt for Exo Terra Terrarie 60x45x45 cm pt-2610. Litt stort kanskje til bare 1 skorpion men kan kanskje bli 2? Senere(Sikkert noen år men) da jeg får kommet meg til sverige(eller andre land) Og skaffet meg noe ant som gecko eller noe. Så funker vel størrelsen til det? ![]() Samt til å ha skorpion(Keiser tenker jeg det blir) Skal bestille Terrariumet fra WEBZOO.net da jeg har gode erfaringer fra han samt jeg må ha det tilsendt, da alle dyrebutikker er langt fra meg, og ingen mulighet for og hente, og dyrebutikk skulle ha likemye for og bestille for meg som det koster med kar med frakt(tror frakten er på døren også, usikker) Ble mye vas her som ikke hadde med saken og gjøre men, hehe! Så altså hva må jeg handle? Exo Terra Terrarie 60x45x45 cm pt-2610 den ivertfall ![]() Kan også handle noe diverse ting på dyrebutikker, plantasjen, om det er smått og funker og ha med på bussen ^^ Tusen hjertelig takk til dem som svarer ![]() -Sokken91 |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
Sted: Akershus
|
Siterer meg selv fra en av dine to andre tråder du har starta:
Sitat:
Terra + torv (ugjødsla jord) + vannskål + varmematte = supert! Mer trenger du ikke Lys kan jo forsåvidt være en fordel, men har mine tvil på at du kommer til å se stort til dyret underveis, da vil det i såfall være en lommelykt du burde kjøpe ![]() Exo-terra 60x45x45 er muligens litt stort til en enkelt keiser, men keisere er råtasser når det kommer til graving så jo mer substrat over større flate jo bedre vil det jo være for den. Og du kan nok ha 2, om så ikke muligens 3 i et så stort terra. Terraet vil også passe bra til en enkelt leopardgekko om du vil skaffe deg det senere.
|
|
|
|
#3 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2011
Alder: 21
|
Sitat:
da har jeg fått svar på det jeg trenger hjertelig takk
|
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Kjøp av terrarium og utstyr | magnusøy | Terrarier | 7 | 04-08-2009 20:21 |
| Terrarium og utstyr til Kongepyton. | Ignifer | Utstyr | 5 | 18-03-2008 22:00 |