| Terrarieutstyr Om Terrarier og utstyr |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2009
Alder: 27
|
Sitter og prøver å bestemme meg for å ha enten en øgle/salamander, frosk eller skilpadde.
Jeg vet mest om åssen terrarium jeg vil ha. Skal være eksotisk, gjerne med et lite fossefall til en dam, kansje litt tåke, mye ekte planter og natur. Hva slags dyr passer best til meg? Vil slippe at det er en giftig art. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
Utifra beskrivelsen din så er det salamandere eller pilgifts frosker som passer best inn. Men med enkle justeringer på drømmeoppsettet ditt kan du fint ha andre regnskogsdyr.
Du må egentlig finne ut hva slags dyr som intresserer deg og deretter lage terrariet til det dyret. Ikke alle dyrene liker det samme og det må du ta hensyn til i terrartiet ditt. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2009
Sted: Norge
Alder: 23
|
Dyr før terra ! uansett. ellers blir man "lei" dyra og så ser man de på repti.net 2 mnder etterpå
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2008
Sted: buskerud
|
Sitat:
Det er jo mulig det er terra biten som er det store her, å da må en ta hennsyn til det når en ser etter dyr, er det ingen dyr som passer (deg og terra) så må en kansje justere terra drømmen litt eller droppe dyret og bare bygge ett sykt terra. Ingen vits å ha et dyr som en ikke liker. |
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Amfibie miljøet i norge | planken | Amfibier | 33 | 16-12-2011 16:56 |
| Ny, vurderer dyr. | Stianoh | Slanger, øgler og skilpadder | 4 | 02-11-2009 14:03 |
| litt kul side om foto osv. av reptil/amfibie | bendick2112 | Småprat | 2 | 03-11-2007 15:35 |
| Vurderer å få meg gekko, noen råd?:D | Supersvær | Gekkoer | 3 | 17-10-2007 22:04 |
| Vurderer å skaffe kneler... | Tarantellen | Knelere | 13 | 22-05-2007 20:09 |