| Terrarier Hvilken størrelse skal jeg ha på terrariet? Hva med lys? Varme? Fuktighet? Her kan du spørre andre om råd. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2008
|
Tenkte jeg skulle legge ut bilde av det nyinstallerte terrariet, jeg tror snoken min syns det var godt å komme i hus! Han tok seg i alle fall en skikkelig rundtur i natt, en livat liten mark det her! Men fotogen er den ikke, så bilder av den får komme etterhvert.
Jeg skal legge inn mer artig i terrariet etterhvert, litt å klatre på, planter og noen steiner. Jeg er forøvrig ny på forumet, og kornsnoken er min første slange. Hei hei! |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
Sted: Dal
|
Hei og velkommen hit,hvordan farge er det på kornisen din da ? jeg har selv 2 stk.(Simen og Snuppa)er ikke helt sikker på hva disse blir kalt på fagspråket,men begge er albinoer,den ene er rød med orange mønster og den andre rosa,gul og hvit
![]() _Velkommen skal du være.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2008
Sted: Fredrikstad
Alder: 24
|
Velkommen til reptilfreaks Indra. Her tror jeg du vil kose deg
![]() Fint terra du har, gleder meg til å se snoken din ![]() Mvh SpontaN
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: May 2006
|
Heisann Indra
![]() Først og fremst velkommen til forumet ![]() Et flott terra du har satt i stand der, men vil råde deg til å sette varmelampen utenfor terra, på toppen eller noe Ellers så kan du sikre den med netting. Den lampa er lett tilgjengelig og snoken din kan lett brenne seg på den
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2008
|
Takk for tipset, det skal jeg gjøre. Snoken ser forøvrig omtrent slik ut, bare litt mer dyprød og uten de gule flekkene på ryggen: http://members.aol.com/guttata319/Hawkherp/hypomilk.GIF Jeg husker aldri hva det er, det er en het-et-eller-annet. Knallfine, sterke farger.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2008
Sted: Fredrikstad
Alder: 24
|
Nå er ikke jeg så rå på snoker men er ikke det en type melkesnok, isåfall noe meleksnok i genene?
|
|
|
#7 | |
|
Senior Member
Medlem siden: Feb 2006
Sted: Stavanger
Alder: 20
|
Sitat:
Det vitenskapelige navnet er forøvrig Panterophis guttatus guttatus
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| noen bilder på plass | taggen | Medlemmene | 5 | 12-03-2008 17:07 |
| Charko (snoken) har stikki av.. KRISE! (FUNNET :D) | Miroxx | Snoker | 97 | 28-10-2007 15:21 |
| plass til Grammostola rosea ? | NFredrik | Taranteller | 2 | 16-09-2007 14:55 |
| Ledig plass i bilen! | Janka | Småprat | 5 | 22-08-2007 09:07 |
| plass til flere tellaer =) | skorpion | Taranteller | 43 | 03-04-2007 16:12 |