| Terrarier Hvilken størrelse skal jeg ha på terrariet? Hva med lys? Varme? Fuktighet? Her kan du spørre andre om råd. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
Hvem produserer de peneste og beste terrariene på market for øyeblikket?
Tenkte å kjøpe meg et terrarie i størrelses området 60x60x120 +- 10 cm i alle retninger.. Budsjettet tilpasses utsenet på terrariet ![]() Om det er norsk eller utenladsk butikk/produsent spiller ingen trille. Noen tips? BTW: Exot terra er ikke på listen min.. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
Sted: Bergen
|
Vrient spørsmål, for det ligger jo i øyet som ser.
Av hyllevarer synes jeg imazo sine terrarier med svart alu ramme ser bra ut og har høyt frontparti som er ideel til vannparti, aquastabil sine er veldig like men laverere parti i front. og har god luftgjennomgang. Eventuelt kan en en lage mye pent av juwel og wromak sine sorte kar med noen modifiseringer i topp. Men de beste i mitt syn er de en lager fra start som blir personalisert til ditt bruk. med godt håndverk.og det smaker litt mer enn og plukke noe fra en hylle, synes jeg
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2005
Sted: Nær Hønefoss
|
Nå har jeg liten erfaring med så store terras(så burde vel egentlig holdt kjeft), men vet det er flere som er fornøyd med Terrariemesterens terrarier, så har de en grei pris også..
Kan fint kombineres med en tur til Roskildemessen i November ![]() Terrariemesteren.dk Ellers skal vel også Herptek ha noget til svinepriser: Herptek - professional reptile housing
Life is like a box of chocolate.......... The best ones are half eaten.......... Sist endret av telia; 03-10-2008 kl 11:02. Begrunnelse: skriveleif |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Caffeinism
Admin
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Buskerud
Alder: 28
|
Hva med å spørre Vålen(Obeligz), han er jo en kløpper når det kommer til terrarie snekring. Kan jo ende opp med å koste litt, men blir som regel veldig pent.
Mvh Robin
|
|
|
#5 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2007
Sted: SkorpionFarmen
Alder: 22
|
Sitat:
Hvordan er det med sending til norge? Tilbake til tråden. Exo terrra er jo helt greie, også veldig praktiske egentlig. Men selvbygg, eller få noen til å custom bygge til deg er jo såklart det beste!
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2008
Sted: oslo
|
Oslo zoo senter har fatt inn masse nye fine terrarier i det siste. ikke exo terra. i mange str.
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2007
Sted: Karmøy
Alder: 35
|
Mitt tips er da å bruke mannen som Malm bruker...
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2006
Sted: bergen
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2007
Sted: Karmøy
Alder: 35
|
Jeg vet faktisk ikke, bare at terraene er enkle og fine
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Beste treningsart? | Viridovipera | De "ekstra" eksotiske herptilene | 7 | 05-05-2008 05:25 |
| Beste sangen ever! | Sharkie | Småprat | 4 | 08-03-2008 12:36 |
| Beste for? | Tarantellen | Fôrdyr | 8 | 04-07-2007 11:30 |
| Beste foret til leo'ser? | Tarantellen | Fôrdyr | 29 | 04-06-2007 22:45 |
| Tidenes beste vits!! | wacoman | Småprat | 8 | 20-11-2006 22:07 |