| Terrarier Hvilken størrelse skal jeg ha på terrariet? Hva med lys? Varme? Fuktighet? Her kan du spørre andre om råd. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2007
Sted: Østfold
Alder: 34
|
Hvilken str. har dere som har adult Konge python på Tarrariet deres?
Bare nyskjerrig. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2007
Sted: Bergen
|
Jeg skal nå lage et terra fra bunn av og da vil jeg ha 120*60*100. Vurderer å lage det litt større (lengre) opp til 150 istedenfor, men det avhenger litt av plassen...
Kommer til å ta bilder av prosessen og legge dette ut etterhvert. Jeg digger å se andres bilder og hvordan de gjør ting, så jeg gjør det samme tilbake. :numberone: cato.. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
|
|
|
|
#4 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
Den blir 140*60*210 totalt.. Nederst skal jeg ha et 'skap' som også skal brukes til drenering. Over dette skal jeg ha et terra på 60 cm høyde. Her kommer det snart 2-6 leoser. Over dette igjen blir terraet til kp'en som blir ca. 100 høy. Kommer til å lage det i 'diamantform' som ligner på vitrineskap.. Er finere å se på synes jeg.. Kommer til å legge inn sluk i bunnen av begge terraene, slik at jeg kan vaske innvendig og enkelt få vann etc ut enkelt. Kan da velge å vaske ett eller begge to samtidig. Håper resultatet står i stil med tankene og ideene mine.. He he.. cato.. |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2006
Sted: Kristiansand
|
Heisann Cato!
Må si jeg blir smigret av at andre bruker mitt eksempel til inspirasjon! Jeg håper virkelig at du viser bilder av prosessen og de endelige resultatet ![]() Høres spennende ut! Lykke til! Sitat:
|
|
|
|
#6 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
Skal bare endre størrelsen på bildene så skal jeg legge dette ut.. cato.. |
|
|
|
|
![]() |
| Emner |
| python, regius, tarrarie, til |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Python regius caresheet | shisha | Boa og pyton | 6 | 15-04-2008 18:17 |
| Mojave python regius... | CamStatic | Boa og pyton | 24 | 20-02-2008 20:04 |
| Python regius i hus. | Jabbe | Boa og pyton | 23 | 04-02-2008 18:15 |
| bur til python regius | haplopelma_freak | Snoker | 12 | 25-06-2007 19:30 |
| Konge Pyton (Python Regius) | Varanen69 | Slangefakta | 0 | 26-04-2004 05:42 |