| Terrarier Hvilken størrelse skal jeg ha på terrariet? Hva med lys? Varme? Fuktighet? Her kan du spørre andre om råd. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2006
Sted: Sarpsborg
|
Holder på med bakgrunn til et terra, det går for øyeblikket ikke noe i det og har ingen umiddelbare planer om å ha noe i det, men vurderer å ha Underwoodisaurus milii eller evt leo i det etterhvert.
Skal se om jeg får tak i rød ørkensand som (delvis) substrat og har derfor prøvd å få samme look på bakgrunnen. Synes det ble litt for ensfarget og lurte derfor på om noen hadde noen tips til forbedringer
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2005
|
Ser ut som det blir veldig bra detta
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
Takker
Håper sluttresultatet blir brukbart. Skulle hatt noen flere fargenyanser så det ikke blir den samme rød/oransje fargen som går igjen over alt, men er usikker på hvilke farger..
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2006
|
ser jo bra ut det der da
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2006
|
Hei sveis! Jeg skal i nærmeste fremtid gi meg i kast med en bakgrunn til mitt nye skjeggisterrarium (130x50x80), og jeg planlegger å bruke samme farge på bakgrunnen som på sanden. Jeg skal forsøke å etterligne de røde klippene med rød sand som man (kanskje) ofte finner i deler av Australia. Det hele blir jo selvfølgelig veldig ensfarget, men sanden rundt disse klippene kommer jo ofte fra klippene selv
Så får jeg heller bruke litt røtter og planter for å bryte opp monotonien...
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Senior Member
Sted: Bærum
|
Sitat:
Det förste forslaget mitt er noe jeg har sett i en trÀd hos andre som har laget terrarier, bare ikke med de fargene.... Uansett ble det stilig! :wink:
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2006
|
Eller kanskje mørk farge i sprekker og groper, og lysere på alle fremspring. Dette vil gi deg en større dybdefølelse tror nå jeg
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
|
Mm, var inne på tanken med mørke og lyse groper. Får ta å lage en kjapp test-bakgrunn som jeg kan prøve ut på. Slipper jeg å ende opp med å ha ødelagt den i terraet :wink:
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Senior Member
Medlem siden: Feb 2006
Sted: Stavanger
Alder: 20
|
|
|
|
#10 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
|
|
|
|
|
![]() |
| Emner |
| bakgrunn, første, hjelp, til, ørken |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| tarantella første hjelp | h11te | Taranteller | 24 | 19-10-2011 21:47 |
| Bentonit i ørken substrat | allan | Skorpioner | 4 | 06-10-2008 23:24 |
| Ørken terra, bilder og update | Chibi | Terrarier | 21 | 07-08-2008 22:34 |
| Kjøpe min første øgle! :D ... Trenger Hjelp... | Reptil-Elsker | Agamer | 52 | 19-04-2007 20:59 |
| Mitt første forsøk på bakgrunn i terrariet | Snowballs | Terrarier | 12 | 20-09-2005 17:44 |